• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Aleta skrev 2010-10-22 18:59:39 följande:
    Kan han inte trumma på magen eller något annat irriterande så att hon vänder sig bort från oväsendet?

Så mycket som jag försökt peta på magen och irritera henne men tror du Puerto vill vända på sig? Icke sa Nicke. Som sagt envis unge

• Villemoa

VAD är det som händer i Malmö egentligen?! Folk skjuts till höger och vänster. Läskigt är bara förnamnet!

• Hvidbrud

Mina kolleger visade upp ett fakesms som gått runt igår, undertecknat av polisen, där de uppmadads att stanna inne efter kl 18... De kunde inte se stavfel och konstig grammatik, så de trode ju att det var på riktigt och var jätteoroliga! Stackars... Jo, det är farligare att bo i Malmö än i new york säger de!

• Aleta
    Villemoa skrev 2010-10-22 19:33:04 följande:
    VAD är det som händer i Malmö egentligen?! Folk skjuts till höger och vänster. Läskigt är bara förnamnet!
    Jättehemskt!!!
  • Hvidbrud

Men det är i ytteråmrådena man ska vara försiktig. Vi bor mitt i smeten med folk omkring hela tiden. Här kan man inte gömma sig i buskarna och invänta nästa offer. Eller?

Ninnnis skrev 2010-10-22 20:28:11 följande:
    Hvidis, ni bor ju mitt i stan så ni måste vara rädda om er!
  • Villemoa

Hvidis: ja, jag läste om det där sms:et i tidningen. Obehagligt! Jag tycker att ni ska vara försiktiga inne i stan också för är man dum i huvudet och skjuter folk till höger och vänster kan man nog göra det överallt!

• Hvidbrud

Ja, det tror jag att du har rätt i! Vi sitter hemma och tittar på tv och vilar magen... Och vi bor på femte, så inga skott genom fönsterna... Hua! Hoppas de haffar galningen/ galningarna och stoppar denna absurda verkligheten snart!

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-22 21:07:42 följande:
    Ja, det tror jag att du har rätt i! Vi sitter hemma och tittar på tv och vilar magen... Och vi bor på femte, så inga skott genom fönsterna... Hua! Hoppas de haffar galningen/ galningarna och stoppar denna absurda verkligheten snart!

Ja, det gör ni rätt i! Känns läskigt att det finns en ny laserman som går runt och skjuter på folk. Hoppas verkligen de haffar puckot snart!

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-10-22 18:52:29 följande:
    Jag måste ha varit i affekt efter minkupplevelsen! Eller menade jag svällt ihjäl? (Självklart heter det svultit.) Stora tjejen (6 år) är på sitt första disco! Det är femmorna som anordnar. Härligt med alla fredagsmysare!

Ja, det var något där som fick mig att hajja till, men sedan blev jag plötslit osäker. Ibland när man börjar smaka på ord, låter de bara konstigare ju mer man tänker, har ni märkt det?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans