• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Malmö-skjutningarna är ju helt galna!
    Vad i allsindar pågår egentligen?

Hvidis, håll dig i soffan! Man vet aldrig när folk som skjuter till höger och vänster plötsligt får för sig att skjuta rakt fram!

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-10-22 18:55:59 följande:
    Flamman: europavägen skulle ta 17h att köra, men man får ju inte gå på den, så snabbast till fots är nog via färja.... Visst hade den varit en härlig segeltur?

Jag fattar fortfarande inte hur det kan vara snabbare att ta sig hit med färja. Nä Hvidis, jag har åkt ett antal gånger till Skåneland och nån färja blir det inte. Jag kommer och hämtar dig med min Honda Accord istället Åh, vad kul vi skulle ha de hundrafemtioåttanånting milen upp Puss på dig NÅ, har du börjat packa???

• Norrskensflamman

Svenskaläraret: Mina barn säger sjungde. Jag vet att det är fel, men sen blir jag osäker... vad heter det egentligen. Sjung, sjungit, sjöng? Det är den känsla jag har iaf.

• Norrskensflamman

Blommis: Har du gått och kärat ner dig i sotarpojken

Härligt med folk som har en yrkesstolthet och dessutom är kundfokuserade!!

Jag var på bilprovningen idag. Före mig var en manlig bekant. Han kom förbi mig, när det var min tur och väste: "Fy fan, värsta jävla surgubben till besiktningsman, sa inte ett ljud... Jätteotrevlig. Men bilen gick igenom. Lycka till"

Jag vart helt skärrad och kom in där med vitt uppspärrade ögon och darrande händer. Och samme besiktningsman skiner upp och utbrister "Äntligen!!!" Sen snackade han hela tiden, fixade bälteshållarna som jag glömt ta fram i baksätet, visade mig bilens underrede, erbjöd sig en privat visning av bilens viktigaste delar nån gång framöver, att jag skulle åka med honom en provsväng (jag tackade nej), bjöd mig på kaffe och jag trodde såklart "Yesssss, nu har jag honom i min lilla hand..." Sen återvände han slokörad och sa... "Tyvärr, jag har kört och kört och försökt få ner CO-halten och nån mer halt, men jag KAN inte godkänna bilen. Det vore tjänstefel" Så det blir ombesiktning   Men han såg glad ut när jag sa att "Jaha, ja men då ses vi igen då" FAn, nästa gång skickar jag maken istället. :-/

• Villemoa

Japp, sjöng heter det. Sjunga, sjöng, sjungit.

Japp, kollar Idol! Minnah är grym! Sen gillar jag Jay och Geir också

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-22 21:58:14 följande:
    Kollar ni Idol?Ikväll var Minnah så hiiimla bra tycker jag!
    Minna och Jay var bäst ikväll!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans