• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Nu ska jag snart åka hem och fredagsmysa. Jag tänker inte dricka något vin (trots att jag är fasligt sugen), men däremot tänker jag njuta av min fina make och min goa hund, samt det faktum att det faktiskt KAN finnas ett litet fäst embryo i min mage. ♥

• Villemoa

Svenskläraret säger att det heter "svultit ihjäl" (svälta, svalt, svultit).

Jag kommer också ihåg ert tak Aleta! Vilket jävla göra ni hade förra vintern  Tänk att det snart är ett år sen! Hoppas verkligen att målaren kan rädda väggarna!

Vi sitter i soffan allihop och fredagsmyser Vi har ätit jättegod ugnsbakad lax med morötter, lök, senap och fänkol i sås och så har vi tagit en liten promenad. Känner mig en aning tjock i halsen och det ska väl vara för typiskt. Men om jag nu ska bli sjuk så är det lika bra att bli det nu. Vill INTE göra vändningsförsök sjuk!

• Aleta

Jag måste ha varit i affekt efter minkupplevelsen! Eller menade jag svällt ihjäl?
    (Självklart heter det svultit.)

Stora tjejen (6 år) är på sitt första disco! Det är femmorna som anordnar.

Härligt med alla fredagsmysare!

• Hvidbrud

Villemoa: du får sätta hörlurar i byxlinningen och spela vaya von dios och rulla åttor med höfterna. *vänd dig puerto*

• Aleta
    Hvidbrud skrev 2010-10-22 18:53:28 följande:
    Villemoa: du får sätta hörlurar i byxlinningen och spela vaya von dios och rulla åttor med höfterna. *vänd dig puerto*
    Åttor med höfterna är bra och stora höftcirklar också, jag tror att någon av de rörelserna är till för att fixera bebisen. Däremot kanske inte så bra för fogarna? Annars kan jag dansa med så att det blir vändning snart.
  • Hvidbrud

Flamman: europavägen skulle ta 17h att köra, men man får ju inte gå på den, så snabbast till fots är nog via färja.... Visst hade den varit en härlig segeltur?

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-22 18:53:28 följande:

• Villemoa

Aleta skrev 2010-10-22 18:55:46 följande:
    Åttor med höfterna är bra och stora höftcirklar också, jag tror att någon av de rörelserna är till för att fixera bebisen. Däremot kanske inte så bra för fogarna? Annars kan jag dansa med så att det blir vändning snart.

Då får du dansa med för jag tror inte att fogarna skulle bli så glada av stora höftcirklar Dessutom vill jag ju inte att bebisen ska fixeras när hon ligger i säte. Om jag ber gubben sjunga låten kanske hon vänder sig om

• Villemoa

Åh, disco! Kommer ihåg när man var på disco i den åldern. Alla pengar gick åt till godis, snacks och läsk, det var tider det

• Aleta

Kan han inte trumma på magen eller något annat irriterande så att hon vänder sig bort från oväsendet?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans