• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Fru E: så tråkigt med mormor. Beklagar sorgen. *kramar om*

• Daa

Åh hej, där är ju du, Flamman.
    Skulle just börja nynna skrytsamt att vi varit hemma hos dig och fått träffa din fina familj och fina du. Så lustigt att du också kommer in-nynnandes

Tack så mycket för fikat och mammakläderna. Det var så kul att se hur ni har det. Och framför allt kul att få träffas över en kaffe och inte när vi alla är lite stressade för att vi strax ska vara någon annanstans.

*nynnar skrytsamt* Jag har fått träffa T och K, jag har fått träffa T och K.

Det gick bra att ta sig hem. I alla fall tror jag att det gick utan större bekymmer. Uppenbarligen sov jag större delen av vägen.

• Daa

Jag ska bara inflika att jag håller med Bruttan om Villemoa.
    Och Villemoa om Bruttan. Fjälltjejerna är något extra.

Villemoa skrev 2010-10-24 17:30:47 följande:
    Bruttan: nu blir jag generad tack för dina fina ord, de värmer verkligen! ♥ Måste ju säga att du går inte av för hackor du heller och dina fyra fina tjejer, så sööta så! Moa tyckte hon var jättefin i sin nya kappa en verkligt underbar dag igår!

• Norrskensflamman

Ja, T o K såg vi dock inte så mycket av, de var lite upptagna med sin kompis som var på besök.

Innan ni kom så hade vi ännu mer folk hos oss. Makens kompis med styvdotter var här då. Så vi har haft folk här hela helgen. Därför ligger jag återigen efter med städningen... Men visst inte märktes det? *hrm, harklar mig och flackar med blicken*

Men, men så där rörigt är det jämt hos oss,så det är inget att hymla med. Konstigt nog kommer folk ändå på besök och verkar trivas HOppas ni också trivdes och kan tänka er att svänga förbi på en kopp kaffe eller en grillkväll nån gång framöver

• Norrskensflamman
    Daa skrev 2010-10-24 19:39:55 följande:
    Jag ska bara inflika att jag håller med Bruttan om Villemoa. Och Villemoa om Bruttan. Fjälltjejerna är något extra.  
    Och tjejerna från Norraste Norr går inte heller av för hackor. Daa med fina magen t ex
  • passionsblomman

WHAT!!!
    Jag VISSTE att jag satt och missade viktigheter medan min dator vägrede låta sig kopplas upp igår och idag!

GRATTIS NINNIS! Käre gode Gud, var så barmhärtig att det inte är falskplus utan FET-PLUS!

Vad dåligt samvete beträffar, så fattar jag precis vad du menar, för jag skulle förmofdligen känna så själv inför andra som försöker. oavsett när jag plussade. Som att man vill ha någon slags rättvis turordning, och att varje plus blir som ett hån för den som ännu inte lyckats.
    Men du, lägg bort den känslan och lita på att vi andra gläder oss med dig! 
    Jag försöker tänka att varje lyckad IVF faktiskt talar för att det är någon vits med att ens försöka. 

• Daa

Jaa, vi trivdes bra!
    Tyckte inte det var rörigt, utan snarare sådär som det ser ut på ett ställe där folk lever och rör sig. Hemtrevligt. Mysigt. Välkomnande.
    Kommer ni förbi oss på en kaffe kommer ni att märka att vi har liknande organisation på våra prylar.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans