• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • andbeyond

Håller tummarna för Ninnis! Hoppas allt går bra!

Hvidis på dagis också

Blommis: Ta hand om dig, du är så viktig här i världen! Glöm inte det.

Kl. 15 ska vi på RUL...

• passionsblomman

Andbeyond, på dig!

Nu ligger nog Ninnis med morfin i hela huvet och vilar sig. HOPPAS hoppas hoppas att det blev många ägg ur folliklarna!
    Och att hon mår så pass piggt snart att vi får höra hur det gått.

Vet nån vilken tid Hvidis skulle på samtalet? Det var väl också nu på fm va?

• Fru E

Flamman-världen är bra liten min kollega bor i Kvidinge av alla ställen

Ingis-alla nederskåp är på plats och fastsatta så nu kan vi putta in ugnen, ikväll börjar vi på 3 överskåp som ska upp och sedan är det bänkskivan som fattas. Vi skulle tagit bänkskivan från ett stenhuggeri i Kävlinge men maken tröttnade på honom när han efter 3 månader fortfarande inte börjat på vår skiva så vi väljer ett annat företag som dessutom är billigare.
    Jag tänkte försöka börja spåna på vad vi ska göra med vår bärande vägg där vi ser balken i taket samt 2 stolpar dvs vi ska inte dölja dem. De är i furu nu tror jag och vi har ek i köket så något måste vi göra med dem så det blir väl att måla, betsa, lacka eller något

• passionsblomman

EA, hur ligger du till i barnkarusellen? Och hur var det nu då, det var FET väl denna gången? och snart om jag inte minns alldeles fel?

• Fru Bygg

Tack så mycket alla för era grattisönskningar till E. Hon hade en underbar födelsedag trots att hon fick feber på lördagen. Hon har varit pigg annars, men haft feber. Inatt hade hon 40 grader, men idag verkar det vara lite bättre igen.
    Det är alltid så jobbigt när ens barn inte mår bra!

• Fru Bygg

Håller alla tummar och tår som jag kan idag för Ninnis!

• Fru E

Blommois-lalalalalalalalalalalalalalala vet inte alls vad du pratar om jo vi är igång med FET nu men har inte fått något insättningsdatum än. Har grym ångest för det hela och är inte i balans precis men men bara att bita ihop....

• Villemoa

Ninnis: håller tummar och tår allt jag kan!!

Andbeyond: spännande med RUL!

Hvidis: håller tummarna för att samtalet ska gå bra idag!

Heloise: många, många kramar!!

• Fru Bygg

Hur var det hos föräldrarna i helgen, Fru Sy? Gick bilresan bra?

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-11 11:01:47 följande:
    Blommois-lalalalalalalalalalalalalalala vet inte alls vad du pratar om jo vi är igång med FET nu men har inte fått något insättningsdatum än. Har grym ångest för det hela och är inte i balans precis men men bara att bita ihop....

Balans? När fan var man i balans senast?

Ursäkta, men jag måste garva lite rått åt eländet-annars börjar jag väl gråta istället.
    jag känner mig som om jag antingen längtat sönder mig, hormonat bort hela hjärnan, eller ångest-räknat-muffat-väntat i år ut och in, under tiden som man försökt behålla förståndet och en gnutta sinnesfrid. BAAAAAAAAAAA!

Men är det då så att det nu är Ninnis, sedan blir du om någon vecka och så jag i månadsskiftet? Eller?
    Du måste ju säga till så jag vet när jag ska hålla handen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans