• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-10-10 17:49:46 följande:
    Blomman,fy f-n för ryggen, hoppa att det går över snart!!Kräv mer massge av sambon, det var ju hans fel, för om inte han hade stängt dörren.....

• Fjällbruttan

Flamman, hoppas ditt gullhjärta kunde vara en stund på kalaset idag!

Och vilka fantastiska barn du har, jag förstår att du är jättestolt över dem

• Fjällbruttan

Kram till alla

och Ninnis, håller tummarna för imorgon!!

Nu ska jag steka kotletter till la Familia...

Ärkeaset returnerade de två äldre, mycket trevligt, men glömde att tala om innan helgen att de skulle komma tidigt idag så nu ska vi skrapa ihop en middag ur ett tomt kylskåp
    Tur vi har kött i frysen och potatis i källaren!

• Daa

Fjällbruttan skrev 2010-10-10 17:49:46 följande:
    Kräv mer massge av sambon, det var ju hans fel, för om inte han hade stängt dörren.....

• Daa

Ninnis: lycka till imorgon. Hoppas så att allt går bra. *KRAM*

• Aleta

Soldemor, grrr, får man döma utan att ta i katterna?

dfk, oj vad mycket du har hunnit med, får det plats så mycket på en helg?

Sprinklersystem, jaha så det är det som har hänt. Jag började undra om Passionsblommans rörmokare hade varit i farten.

• Hvidbrud

Oj vad det spänner i tjejmagen idag.... Går in i v. 11 i morgon, så nu börjar det väl växa till sig där inne i sin trånga håla...

• Hvidbrud

Blommis: om inte maken ställer upp mer kan du väl unna dig och din stackrs rygg en tur hos grannmassören? Inte ska du ha så ont att du inte kan hänga med oss ... Krya på dig gumman. Maken har, påtal om mbt skor, köpt ett par till mig till jobbet på mega mega rea på bilka i Danmark för 500dkr! Vilket fynd va! Det blir ingång av dem i morgon!

• Hvidbrud

Tack alla för stödet med dagisfröken. I morgon gäller det. Batman får ta det på ett lugnt sätt med henne annars kommer jag tvätta golvet med hennes skalle, tror jag... Vill hänga med på coaching i casa passion på hur man tacklar sån'a här situationer bäst....

• passionsblomman

Åh hjälp vilken nervös dag imorgon!

Hvidis och dagisfröken

Ninnis på ÄP

Och säkert något mer som jag glömt!

Hvidis, tänk på att ta med ett par vanliga skor också, så du inte står en heldag med MBT det första du gör.
    Massage har jag faktiskt inte råd med just nu. Vi har först lagat bilen den här månaden för 6500, och nu kom nästa på 4500 till efter att vi bytte stötdämparna. Sambon fyllde 40 och det kostade, diskmaskinen ska väl snart betalas och det ska dessvärre ivf:en på 22 000 också. Vi är ganska panka.  Det vore bra om den här IVF:en lyckades, för vi har fanken inte råd med mer.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans