• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • muggles

PB: usch och fy fan! Jag är väldigt glad att jag slapp långa metoden när jag hör om dina krämpor!

• Fru E

Mugglan-hej på dej haha ja ibland är jag grymt dålig på att uppdatera båda trådarna men lite har nog att göra med att jag medvetet/omedvetet förtränger FET:en lite....

• passionsblomman

muggles skrev 2010-10-11 13:22:34 följande:
    PB: usch och fy fan! Jag är väldigt glad att jag slapp långa metoden när jag hör om dina krämpor!

Ja fy tusan! Själv är jag lagom orolig för hur det kommer att bli när det verkliga klimakteriet kommer!
    En annan "lustig" sak är att min gyn svarade min sambo på frågan om humörförändringar "nej o nej, det brukar inte vara något sådant med det här"

Ursäkta? Undrar om hon ens kikat på bipacksedeln. I den står ungefär alla hormonrelaterade biverkningar man kan komma på. Under VANLIGA biverknigar dessutom. och alla som käkat P-piller tex, vet ju att hormoner påverkar oss på olika sätt.
    Det blir ju lite som att OM man får biverkningar, så är de inbillade då.

• Fru E

blommis-har du hört något från Ninnis börjar bli lite orolig när hon inte hört av sig om de skulle vara där kl 9. Då brukar man vara upp och iväg vid 12

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-11 14:24:27 följande:
    blommis-har du hört något från Ninnis börjar bli lite orolig när hon inte hört av sig om de skulle vara där kl 9. Då brukar man vara upp och iväg vid 12

Nej, och jag undrar också! har sms:at henne utan svar. Niniiiiiis, hur mår du gumman???

Okej då, man kanske vill var ifred och skiter i trådar och annat och fouserar på sin make sådan här dagar. *skärper mig*

• Villemoa

Blommis och Fru E: håller naturligtvis mina tummar och tår allt jag kan för er också!

Hvidis: vad skönt att det gick bra på samtalet!

Flamman: vad jobbigt! KRAM

Ja, undrar hur det gått för Ninnis??

• Fru E

Blommis-vet du om man ska klippa ner klematis någon gång eller låta dem vara helt vi har några olika sorter som blommar olika perioder och alla är relativt stora så gissar på att de inte varit nerklippta.....

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-11 14:46:44 följande:
    Blommis-vet du om man ska klippa ner klematis någon gång eller låta dem vara helt vi har några olika sorter som blommar olika perioder och alla är relativt stora så gissar på att de inte varit nerklippta.....

För att komplicera din värld: det är olika för olika Klematis!

• passionsblomman

Åh nu sms:ade Ninnis! det har gått bra men hon är öm och beordrad sängläge och vila med vovven och värmedyna. hon kikar in sen. och ELVA fina ägg hörni! Hurra!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans