• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

andbeyond skrev 2010-10-11 19:25:12 följande:
    Härligt ninnis med alla äggen! Woho! :) hoppas du slipper vara öm så länge till, och att pizzan är god. Vi har haft en bra eftermiddag, såg en livlig och frisk liten FLICKA suga på tummen

Åh vad underbart! Grattis!

• Daa

Hurra för Ninnis äggskörd! Håller tummarna för glädjande resultat imorgon också.
    *hjärtar den fyrbenta värmedynan*

Andbeyond: grattis till fint RUL! Minibeyond är en liten flicka! *hjärtar*

*önskarönskarönskar för Blommis*

• Daa

*kramar om och hoppas att det är trevligare där hemma nu*

Norrskensflamman skrev 2010-10-11 16:26:36 följande:
    Nu ska jag åka hem till min surkart där hemma Blä!

• Villemoa

Vad härligt Andbeyond att allt såg bra ut! Och roligt med en flicka. Som Blommis säger; snacka om girlpower i tråden

• Norrskensflamman

Girlpower!!!!! Bra jobbat Andbeyond

"Att göra flickor är juvlerararbete" brukar min make säga. "Flickor är juveler" säger han.

Synd att han inte är lika älskvärd mot sin stora juvel här hemma, MIG...

Lite mindre surt ikväll, men han försöker låssas vara sur/sårad/likgiltig. Ja men Gud så jävla barnsligt. Jag orkar faktiskt inte gullegulla och lirka med en fullväxt karl. Har inte tid med det.

Godnatt!

*går och ber aftonbön och inkluderar Elise, alla övriga trådbebisar och trådbarn, Ninnis ägg, alla bebisar i trådmagarna och så Fru E och Blommans kommande äggblåsor och bravader*

• Soldemor

Daa skrev 2010-10-10 17:25:14 följande:
    Solde: så surt med en puckodomare. Ibland verkar utställningsvärlden vara lite väl godtycklig. Men det är kanske bara vad jag har fått för mig efter att ha hört mammas erfarenheter.
    Viist är den godtycklig! Så mycket tycke och smak som styr. Fast den här domarens smak var visst totalt annorllunda än alla andra som dömt loppan.
  • Soldemor

Aleta skrev 2010-10-10 18:54:49 följande:
    Soldemor, grrr, får man döma utan att ta i katterna?
    Trodde inte det, men hon gjorde det iaf. Måste vara svårt att få en bra bild av hur katten är byggd.
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans