hejja eskimåer och fina ägg.
Vill bara titta in och säga att min mobil gått sönder, för nu var ju ett bra läge liksom 
jag kan således varesig ta emot eller svara på sms.
Idag var en bra dag, Elise öppnade ögonen och låg och tittade på mig när jag äste agor för henne, men så kom läkaren och började prata om att hon är stillsam, så nu ska det komma en genetiker och kartlägga hennes genetiska karta imorgon. Jo men tack det var precis det jag ville oroa mig för lite genetiskt jävligt farliga sjukdomar. Hon r stillsam och har stora fötter och långa fingrar, lika bra att kolla så hon itne har nått"syndrom"... va fan jag hade oxå stora fötter och hon har mina fingrar. Alltså det kan ju itne vara så att hon är sjuk tillråga på allt, det räcker med att kämpa emot infektioner och vara 11 veckor förtidigt född.
Jag gråter mest och läkarna tror väl att jag är värsta psykfallet, dessutom har jag fått en infektion i såret, och de 2 antibiotikasorterna som jag äter tar inte på just den jävla bakterien, så jag har fått börjat m en 3e. Vilket inte direkt hjälper till, de gör mig både trött och illamående. Jag äter medicin 4-6-8-12-14-20 och 22, som en jävla pensionär!
Sen blir jag galen på att vara på NeoIva, det går larm överallt, alla gråter, det är alltid nått barn som är dödssjukt och varje gång man kommer in där är det som att kliva in under en stor grå blöt jävla filt av ångest. Fan vad jag hatar det där stället, så mkt sorg i de där korridorerna och rummen 
Jaha ännu ett egoinlägg, nån gång ska jag komma fram ur mitt egoskal och bli människa igen, jag lovar!
Under tiden, ni är underbara! Kämpa på! Skratta, bråka, älska och fostra barn väl! Kom ihåg trasig mobil, svarar inte för att jag itne kan inte för att jag tine vill!
Puss