• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Rapport ifrån BM: tillskillnad ifrån Daa så fulsurfar jag på jobbet

BT 120/65
    Blodsocker:5.5
    Hb:121
    Vikt- 3hg sen v26, totalt -3.3kg sen inskrivningen
    Jullan: 144 slag/min

Allt var bra. lät bra och såg bra ut. BM tyckte ajg skulle vänta med snuskflytningarna ca 1 vecka, hade det inte blivit bättre så skulle jag ringa kvinnokliniken, SD sa hon hade med jobbet att göra och blir det ohållbart så ska jag gå till Dr och sjukskriva mig, men det är ju bara en månad kvar känner jag.

Nu måste jag packa ut frukt, livet är glamoröst ibland

Btw Villemoa Andbeyond och Daa, härligt att ni hade det så bra, hade oxå velat vara med och prata och äta kärleksmums

• lanovia 08

Vad är detta? Skulle ta mig in och läsa vad som hänt här senaste dagarna och läser det mest konstiga. Blommis äcklig?? Nej du underbara fina människa och superbraiga mamma!!!!!!

• lanovia 08

Heloise är lite förvirrad, när skall Julle titta ut i denna värld?

• lanovia 08

Jag sitter här och läser tillbaka men känner att det känns fånigt att kommentera sådan som ni slutade prata om för minst en dag sedan...

• Heloise

lanovia 08 skrev 2010-09-29 16:31:23 följande:
    Heloise är lite förvirrad, när skall Julle titta ut i denna värld?

Hej du har varit saknad! Hur går det med köket?

Jullan( vi tror att det är en tjej men har inte outat det riktigt för alla ex päron, vänner facebook) har beräknad ankomst den 22 december. Förbereder mig för fullt på att tillbringa julen på BB

• lanovia 08

Fru sy jobbigt att du skall behöva må så illa. Hoppas det blir bättre snart.
    Håller tummarna.

• Villemoa

Heloise skrev 2010-09-29 16:29:17 följande:
    Rapport ifrån BM: tillskillnad ifrån Daa så fulsurfar jag på jobbet BT 120/65Blodsocker:5.5Hb:121Vikt- 3hg sen v26, totalt -3.3kg sen inskrivningen Jullan: 144 slag/minAllt var bra. lät bra och såg bra ut. BM tyckte ajg skulle vänta med snuskflytningarna ca 1 vecka, hade det inte blivit bättre så skulle jag ringa kvinnokliniken, SD sa hon hade med jobbet att göra och blir det ohållbart så ska jag gå till Dr och sjukskriva mig, men det är ju bara en månad kvar känner jag.Nu måste jag packa ut frukt, livet är glamoröst ibland Btw Villemoa Andbeyond och Daa, härligt att ni hade det så bra, hade oxå velat vara med och prata och äta kärleksmums

Toppenrapport!

En månad med jobbiga SD är låång tid, tänk på det kära vän!

• lanovia 08

TAck.

Samma dag som min svägerska fyller då skall jag kanske lyckas komma ihåg det.

Jodå det går framåt. Golvet på plats och idag har jag skruvat ihop skåp medans pappa har pillat med annat, typ sätta upp spots etc.
    Nu har föräldrarna åkt hem och det blir lite vila här tills på fredag. Skall bara skruva ihop de sista skåpen.
    Kvar är sedan rördragning, hyllor, lådor, luckor, sätta in vitvaror och massa småpill. Hoppas det inte skall ta för lång tid.

Hade pappa fått vara här typ någon vecka och bara pilla hade det varit klart. Men nu ville mamma förståligt ha hem sin man ett tag. Och nu är det bara här i helgen innan de måste hem igen. Men köket borde vara klart väldigt snart. Hoppas jag!!!

Heloise skrev 2010-09-29 16:34:43 följande:
      Hej du har varit saknad! Hur går det med köket?Jullan( vi tror att det är en tjej men har inte outat det riktigt för alla ex päron, vänner facebook) har beräknad ankomst den 22 december. Förbereder mig för fullt på att tillbringa julen på BB

• lanovia 08

Villemoa skrev 2010-09-29 16:45:02 följande:
    HEEEEJ lanovia! *vink, vink*

*vinkar tillbaka* Hej

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans