• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-09-29 21:02:01 följande:
      Fullt av tomma hjul i full snurr, inte en hamster så långt ögat kan skåda.Jag kanske skulle donera en slipsten, till knivarna i lådan?
    Hahaha *hjärtar* finaste Blomman!

Imorgon ska Panzer och jag på tur till huvudstaden, på blixtvisit för att se Blue Man Group på Göta Lejon

• Daa

Jamen precis, hur kan man låta det bli något sexuellt?

Hvidbrud skrev 2010-09-29 21:00:57 följande:
    Läst! Jag har idag lärt mig att det fins folk som tycker det är äckligt att se på ammande kvinnor. Ja ha. Jag har dragit upp juverna både här och där utan att ens tänka övet att det skulle vara opassande. Har hört om amnings förbud på cafeer och butiker i Danmark men inte trode jag att det var så här. Jag märkte iallafall inga vibbar... Ja, sexualiseringen av brösten ät ju ett faktum, men inte är det sexuellt när en bebis ska ha mat?

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-29 21:07:55 följande:
    Jamen precis, hur kan man låta det bli något sexuellt?  
    Jag fattar inte heller, och jag är ganska orolig för den utveckling vi ser, med amningsförbud etc. Ville jag bo i USA så flyttade jag väl dit
  • Heloise

För att muntra upp ytterligare kan jag informera er om att jag numera inte ens får i jullans etta i en mamma huvtröja, nej, det gick inte att knäppa HM's jättefina plysch huvtröja fast ajg tog XL Känner mig makalöst stor

• Daa

Så jag inledde just ett inlägg med "jamen precis" exakt som Heloise gjorde några inlägg tidigare, utan att jag reflekterade över det? Vad betyder det?

Kanske lika bra att lägga ner för ikväll.

• Heloise

Dels är man uppenbarligen bamsestor och dessutom är Panzer övertygad om att jag har fått norra Europas största bröstvårtor, han tror itne Jullan kan få in en i munnen

Så det är jag det, för stor för gravidkläder och med enorma bröstvårtor

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-29 21:11:45 följande:
    Så jag inledde just ett inlägg med "jamen precis" exakt som Heloise gjorde några inlägg tidigare, utan att jag reflekterade över det? Vad betyder det? Kanske lika bra att lägga ner för ikväll.
    Att jag har bra inflytande
  • Daa

Eller att jag är ett lättpåverkat mähä?

Hmm... tyckte nog att din förklaring lät bättre.

Heloise skrev 2010-09-29 21:14:21 följande:
    Att jag har bra inflytande

• Hvidbrud

Heloise: klappar fina magen (om jag får!). Jullan får väl se till att ha en stor mun då ... Nä, stora ska de vara så hon hittar dit! När e var miniliten hade vi sängkläder med blommor på, hon brukade söka sig mot en av de största blommorna... Jepp, nog var den turkos men i storlek och form var den ju ganska lik...!

• Aleta

Hej Lanovia, och kramar! Hoppas att ni snart kan få ett normalt liv igen. Trötthet är en stor bov här hemma också om det blir bråk och gnäll!

Nu verkar ångvälten med amningsåsikterna ha blivit avstängd, det var väl inte en sekund för tidigt. 

Somnade med flickorna i sängen och vaknade av ett knaprande ljud! En mus i garderoben! Det blir till att tömma den imorgon. Just nu får den härja fritt. Var är katten när man behöver honom?

FemCap-rapport. Den är nu ditsatt. Lite pillrigt, men jag tror att den sitter rätt. 
    De rekommenderar att man har annat skydd också i början tills man har lärt sig. Som med allt annat, övning ger färdighet! 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans