• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Lanovia; så skönt det kommer att vara för er när köket är klart. Kommer ihåg hur det kändes när vi renoverade vårt och då hade vi inte en liten tjej och en hund att ta hand om. Trötthet är ofta grunden till många gräl, men det löser sig när allt lugnat ner sig! Många kramar till dig!

• Fru Bygg

Ingis; skönt att det går i rätt rikttning för din syster. Hon har ju ett enormt stöd i dig! Hoppas du bara se till att ta hand om dig själv också!

• Fru Bygg

Hvidis; hoppas det lugnar ner sig på hemmafronten! Du vet att vi är här för dig om du vill prata!

• Fru Bygg

Jag skulle ju kommentera så mycket, men har glömt bort resten. Jag skyller på den enorma grävmaskin som kör utanför mitt kontor. Ljudnivån är enorm och hela kontoret skakar.....

• Norrskensflamman

FruCicci skrev 2010-09-29 11:35:02 följande:
      Det är ingen som har påstått att hon är äcklig heller!

Hej FruCicci!

Jag kommenterade Blommans eget inlägg här i tråden, nr 2624, se nedan. Det var allt.

passionsblomman skrev 2010-09-28 18:57:59 följande:

Så, då är man väl äcklig då.obs, jag ammade inte till smin son var 4, men bra mycket längre än vad somliga-eller kanske de flesta tycker att man borde.

Blomman! Kram på dig, hoppas du får en bra dag i Växjö

• Norrskensflamman

Åh, godmorgon! Jag är skittrött och har lite ont i skallen, halsen ömmar.
    Hade lite födelsedagsfirande i efterskott där hemma igår. Sent blev det. Och gott fika och champagne
    Har ni föressten prövat Kungsörnens Chokladtårta? Fort, lätt och GOOOOOTT!!! Me like.
    Provkörde lite bilar igår. De där hybridbilarna (HOndas och Toyota Prius) är nog fina stadsbilar, men jag gick inte igång på dem speciellt måste jag säga. Det gör jag i o fs sällan på bilar. Bilar är ett nödvändigt ont, som jag inte klarar mig utan. Bagageutrymmet var ynkligt litet.
    Men så provade jag två Honda Accord. Kände direkt när jag satte mig i bilen att jag hörde hemma där. Det gick att trycka ner kopplingen trots att jag hade 10 cm klack på skorna. Det är fruktansvärt viktigt, ja helt avgörande vid bilköp
    Nä men skämt och sido, jag gillar inte att köra bil, är lite smårädd ibland, men i dessa två susade jag fram och kände mig trygg och de var så ROLIGA att köra. Precis lagom stora också. Och rymligt bagage där ungarnas ryggsäckar, skridskor och t o m slalomskidor går att slänga in. Jag VILL ha!!!

Hur har ni allihop det idag?

Har snabbskummat igenom tråden men är för trött och har för mycket att göra på jobbet (fulsurfar JA, det gör jag) för att hinna kommentera. Men jag skickar stooooora kramar till er underbara trådisar ♥

• Soldemor

Kram, Flamman!

Nu åter till den roliga dammsugaren!

Är det verkligen städa man skall göra när man har lediga dagar? Vill hellre gå ut med snuttar och börja härja på vinden (ifall vi tar lägenheten)  och ¨då måste vi kontakta mäklare och då måste här städas på riktigt och...nej, nu går jag och gör lite nytta! Snart dags att gå till läskiga vettisen med Loppetroll!

• Aleta

Lycka till hos veterinären Soldemor och hoppas att lägenheten är precis som ni vill ha den och till rätt pris.

• Villemoa

Har dammsugit i två rum och plockat undan lite och nu är jag helt slut! Kul att man har hela huset kvar sen...får göra de "lätta" bitarna så får mannen dammsuga när han kommer hem sen. Ja så får det bli!

Ska strax iväg till BM.

Hej Fru Bygg!

Ha en bra dag i Växjö Blomman!

Solde: Städa är ett nödvändigt ont och att använda lediga dagar är ju dumt men när ska man annars hinna liksom! Spännande med lägenhetsvisning! Lycka till hos veterinären!

Flamman: Kungsörnens bakmixer är underbara! Brukar oftast göra Hallonkakan och Chokladkakan. Jag garnerar med florsocker och frukt och så vispad grädde till. Det blir mumma!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans