• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Heloise, Panzer har ännu inte insett vidden (haha) av hur stor en barnamun kan bli-och hur högt den kan låta dessutom.
    För övrigt så ska de ju greppa om typ hela vårtgården, så har du inte bröstvårtor som är 10 am långa så Jullan kräks, så lär det nog gå bra.

• passionsblomman

Förresten så har jag nu försökt uttrycka mig lite igen i granntråden. Kolla gärna och säg mig ärligt vad ni tänker om mina funderingar.

• Villemoa

Den där människan i amningstråden hade ju inte alla hästar hemma! Jämföra sin "forskning" hon gjort bland kompisar med de vetenskapliga rapporterna du tog fram Aleta är ju mycket märkligt. Det jag reagerade kraftigt mot, och som jag inte hann kommentera, var de otroliga insinuationerna på att folk skulle vara perversa och ha psykiska problem. Folk har rätt till sina åsikter men när man går till personliga påhopp för att kunskapen och argumenten tryter, ja då har man gått jävligt långt!! Helt rätt att personen blev avstängd!

• Villemoa

Blommis: jag tycker att dina funderingar låter vettiga. Gillar också diskussioner därför att man som du säger får sina vyer vidgade. Klart är också att folk blir upprörda och ledsna oavsett hur man uttrycker sig även om man menar väl. Alla har ju sina referensramar. Det jag tycker är otroligt synd är när människor inte kan think outside the box. Att man inte ens VILL vidga sina vyer för det nån annan säger. Man måste inte ändra sin åsikt men det utesluter ju inte att man tar till sig nån annans.

• Villemoa

Skriver under på allt du säger! tack själv!

Daa skrev 2010-09-29 20:09:04 följande:
    Hej på er! Tillbaka i byn igen. Tack, Villemoa och Andbeyond, för igår kväll. Det var verkligen supertrevligt. Så häftigt hur man bara klickar ihop sådär utan att någonsin ha träffats live. Tyvärr var det ju som vanligt: tiden tickar iväg alldeles för fort och det blir dags att bryta upp. Och då har man ju bara hunnit börja prata. Men så roligt det var att få träffa er! Nu ska jag få mig något att äta och sedan se om jag orkar läsa ikapp innan liggdags. Det tycks mig som om ni varit ganska så aktiva här...
  • Villemoa

Heloise: tänk att du å Panzer är så nära mig imorrn men ändå så långt borta! Vilken TUR att vi har en date sista oktober! Pyret får hålla sig kvar i magen tills tidigast den 1 november

• Soldemor

passionsblomman skrev 2010-09-29 17:10:56 följande:
      Vänta nu lite här.....har du BARN Solde?  Och varför vet inte vi det isåfall? Eller visste alla det utom jag?Nu får du allt ta bladet från munnen!

Jag inboxar dig om det...

• Soldemor

Nej, jag försvann inte av känsliga skäl, mer "tvätt-i-maskinen-som ville-bli-upphängd-skäl" samt en avhandling som skall läsas. Att jag sedan somnade gott i soffan när jag sett Vem vet mest är en helt annan sak. '

Idag är det jobbigt veterinärbesök och jättetspännande lägenetsvisning! Och däremellan dammsugning och sådant kreativt som jag ÄLSKAR SŨMYCKET! 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans