• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Dfk,

JO berätta mer om grannen! Shit! Hur fick du ut honom ur huset?
    Vilken galning!

Allvarligt talat så hade jag antagligen råkat bli en mördare om det var hos mig det hände. Kanske än idag.
    jag säger inte det för att raljera på något vis, utan på allvar.
    jag hade svår PST efter alla hot och allt som hände på mitt jobb då jag stod ensam i Stockholmsnatten bland pundare och brottslingar.
    Man smyger sig definitivt inte ostraffat på mig ifall jag har någon som helst möjlighet att försvara mig. Numera är jag mer normal igen, men uner flera år....ojojoj. jag kan ju säga som så, att skulle jag stått i köket med en brödkniv i näven vid skärbrädan, och någon helt oväntat tog på mig...det hade blivit nen ände med trolig förskräckelse.

FY vad obehagligt och oförskämt, ouppfostrat och helt gränslöst med en sådan granne!
    *tackar gud för mina egna BRA grannar*

• Fru Bygg

hej alla!

Jag tittar in och säger hej lite snabbt. Hinner inte med allt nu när vi är mitt uppe i flyttkaoset.
    Skickar kramar till er allihopa!

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-09-28 13:06:10 följande:
    Massor av kramar härifrån också!

Tack!

• Soldemor

Har hittat en skojkurs på universitetet som jag vill läsa. Trodde jag inte när jag tog min examen, att jag skulle känna lässug igen. Vill läsa latin också...

• Heloise

Tittar in en snabbis innan jag går och läger mig ett litet slag, är helt slut efter röjning av extrarummet, kantarellförvällning och plommonkrämskok. Har sorterat barnkläder som vi fått låna/fått och herregud, allt är rosa och lila( dev et inte att Jullan med största sannolikhet är en tjej) och vi har fått så himla mkt, 3 ICA kassar med kläder i stl 62... Tvättar det sista och ska bara tumla det sen är allt klart.

Har haft en snygg hantverkare hemma, eller hemma och hemma, på tomten iaf. Ska man betala för hantverkare så är mitt minimikrav att de ser bra ut

Solde: nja vi har provat, det räcker inte, hon vill inte ta en 30 min tur och nått annat hinner jag inte med. Utan jag får tuffa till mig och släppa ut henne, jag vill ha en lycklig katt!

Usch för svärpappor och grannar som bara kommer in, säger som Blomman, jag skulle fan bli vansinnig!

Skulle kommentera mer men måste lägga mig en sväng innan Panzer kommer hem och vi måste åka till återvinningen med allt skit som ska slängas!

• Aleta

Vad är det för skojkurs Soldemor?

Snygga hantverkare? De kanske skulle börja med bilder på offerterna så att man får välja.

• Heloise

Ok äcklig fråga från mig, men icke desto mindre hoppas jag att ni kan svara på den, jag har så himla konstiga flytningar, det ihop med en jävla värk i magen börjar göra mig orolig, flytningarna ser ut som snor, gula och äckliga. Är det nått att ringa om?

• Soldemor

Aleta skrev 2010-09-28 16:42:08 följande:
    Vad är det för skojkurs Soldemor? Snygga hantverkare? De kanske skulle börja med bilder på offerterna så att man får välja.

Gardell, Jesus och teologin heter den, skall gå på halvfart apr-juni nästa år i Lund

• Heloise
    Aleta skrev 2010-09-28 16:42:08 följande:
    Vad är det för skojkurs Soldemor? Snygga hantverkare? De kanske skulle börja med bilder på offerterna så att man får välja.
    Jag går på hörsägen och mkt riktigt Tim var lång och snygg, trevlig dessutom i 35+ års åldern
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans