• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Hej tjejer.

Jag är fortfarande hemma, inne på femte veckan nu. Bm kunde inte sjukskriva mig längre så jag skall träffa läkaren, men hon hade inte tid förrens i nästa vecka så hon får sjukskriva mig då.

jag tyckte att illamåendet började bli bättre, så jag har försökt vara uppe en del. Men det funkar inte alls utan nu är jag tillbaka på att jag blir mycket sämre så fort jag försöker göra något... är ju i v. 11 nu så tycker att det borde bli bättre snart.

Nu vet ni vad jag håller hus, jag är inne och läser men det blir inte mer än så sålänge.

Många kramar

• Daa

Hej, Fru Sy! Attans, så besvärligt med illamåendet!

Hoppas det släpper snart.

Vecka 11 redan? Häftigt

*kramar tillbaka*

• Daa

Hmm... nu hinner jag kanske inte in mer innan jag har kommit hem från huvudstaden.

Många kramar och ar till alla.

• Aleta

dfk, vilken obehaglig granne! Hur blev ni av med honom?

Tack för kärleksmumsen Villemoa, ha en trevlig träff ikväll alla tre!

Daa, skönt att alla värden var bra. Det blir väl till att äta järntabletter och Heloises kräm eller pajalagröt för magen. 

Fru Sy, stackars dig, jag håller alla fingrar och tår för att ditt illamående ska lägga sig runt vecka 12. Ojojoj, den enda tröst jag kan ge är att det är värt det. 

• Villemoa

Hej Fru sy!! Vad trist att illamåendet inte har gett med sig, hoppas att det gör det väldigt snart! Säger som Aleta; den enda trösten är att det är såå värt det! Kram

• Villemoa

Imorgon är det ett år sedan vi hade vårt MA   Det är klart att man tänker på det och hade jag inte varit gravid hade det varit mycket, mycket jobbigare.

• Aleta

Kram Villemoa! Jag är glad att ni har en på väg nu.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans