• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-09-28 22:28:04 följande:
    Hm, ja det värsta är väl att nu hamnde jag visst i bråk i den andra tråden-alltså den andra bebistråden, bara för det. Värdelöst.

??????? måste nog kika över....
    Hur??

mystiskt!

Här har vi disskkuterat sex med en generad tonåring, men allt hon undrat över har hon fått svar på och konstaterat att ingen annan tjejkompis skulle kunna fråga så mycket hemma
    Känns skönt i hjärtat!

• Fjällbruttan

Det var nåt mer jag skulle säga och kommentera men nu är det borta...

Kram till alla!

• Aleta

Så, nu är mitt mastodontinlägg anagående amning klart Passionsblomman!

• Hvidbrud

Blommis: ni ska nog bli vänner igen! Har jaälv precis slutat amma, men det var för att e låg och sög hela natten och det går inte när jag måste vara pigg på jobbet. Kunde tänka mig att ha ammat lite till nattning, men när hon inte fick på natten var hon inte längre intresserad. Snopet värre! Nu sover hon hela natten i sin säng med pappa i sovrummet. Han är rak och säger, nej, du sover bättre där själv. Och hon lyssnar och lyder. Jag är lite "svagare" och vill ta upp och trösta och gosa.. men det är skönt att sova, vill jag hälsa och säga! Nu ska jag on och läsa mastodontamningsinnläget! Och sen sooova! Puss!

• Fjällbruttan

Aleta, you rules, du kan vertyga en sten om att den är en banan

• Aleta

Tack Bruttan. Vilken fin komplimang.
    Den lägger jag till på min lista där "Du är som en disktrasa i mina armar" finns med. (Jag följer tydligen bra när man dansar, vackert eller hur?)

• Aleta

Bruttan, återigen är jag så imponerad, jag hoppas att vi kan få lika bra kontakt med våra tjejer när de är tonåringar!

• Heloise

Blomman: hade jag varit hemma så hade jag backa up men jag backar lite härifrån, eftersom Aleta och du argumenterat s¨bra i den andra tråden. 

Beklämmande att folk har sådan snäv sny på ammning, man ska ämma så länge det känns bra för mamma och barn, och kan man inte amma så är det lika bra, mammor och pappor vet vad som rä bra för sina barn och vad som fungerar i just den familjen, Själv är jag jätterädd för att inte kunna amma och ser framemot att amma, och inte för att gå ner i i vikt utan för att jag vill amma.

Bruttan: Håller med Aleta, hoppas Jullan kommer bli så trygg med oss att hon kan fråga om allt.

Aleta: du är så vis att jag är säker på att din flickor kommer att vända sig till dig och herr Aleta när det gäller allt.

Villemoa: krama Daa, huliganerna, Andbeyond och minibeyond. 

Vi har varit hos Panzers syrra, pratat om familjer och det slår mig vilket otroligt ansvar vi kommer att ha, alltså jag har förstått det innan men kanske itne fullt ut( det hinner nog blomma ännu mer). Vi pratade om hur viktigt det är att tänka över sitt agerande, vilket är "inlärt" från uppväxten etc. Jag vill inte upprepa min mamma och pappas misstag utan vill göra min egna( eller helst inte men fattar att jag kommer att göra mkt fel).

Nu ska vi sussa lite,

Ang snuskflytningar: har itne ringt för jag har tid hos BM imorgon kan lika gärna ta det med henne som att sitta i kö i evigheter.

Sov sött, och Blomman får en extra kram för trådtjafs!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans