• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Heloise skrev 2010-09-28 16:42:34 följande:
    Ok äcklig fråga från mig, men icke desto mindre hoppas jag att ni kan svara på den, jag har så himla konstiga flytningar, det ihop med en jävla värk i magen börjar göra mig orolig, flytningarna ser ut som snor, gula och äckliga. Är det nått att ringa om?  

Jag vet bara att man ska dra åt sig öronen om flytningarna luktar konstigt (alltså mer än vanligt). Det är ju bättre att du ringer och förhör dig en gång för mycket än för lite. Så slipper du oroa dig!

• passionsblomman

Okej, det är typ nu jag hade velat ha lite back-up:

www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m3836118.html

..å andra sidan vet jag ju att sådär tycker kanske alla, -ni med? -
    så att säga som jag gör är antagligen det som verkligen är att sticka ut hakan.

Så, då är man väl äcklig då.

obs, jag ammade inte till smin son var 4, men bra mycket längre än vad somliga-eller kanske de flesta tycker att man borde.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-09-28 18:57:59 följande:
    Okej, det är typ nu jag hade velat ha lite back-up:www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m3836118.htm.....å andra sidan vet jag ju att sådär tycker kanske alla, -ni med? -så att säga som jag gör är antagligen det som verkligen är att sticka ut hakan.Så, då är man väl äcklig då.obs, jag ammade inte till smin son var 4, men bra mycket längre än vad somliga-eller kanske de flesta tycker att man borde.

Jaha ja... en till.... dårkucku alltså! Att använda det språk hon gjorde i en disskussionstråd är beklämmande och nä, jag är väl inte normal då, för jag bryr mig faktiskt inte hur andra gör med sin ammning, jag anser nämligen att mor och barn kan lösa det där så bra så själva utan att andra lägger sig i!

Du är klok Blomman, som vanligt och sa till henne att skärpa sig på ett snyggt sätt...
    tur att jag inte var in tidigare för då hade jag väl blivit avstängd...

• Fjällbruttan

Villemoa, en extra kram härifrån och njut av din trevliga stund nu med Daa (som jag vet är supertrevlig ) och Andbeyound (som säkert är lika trevlig )

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-09-28 16:42:34 följande:
    Ok äcklig fråga från mig, men icke desto mindre hoppas jag att ni kan svara på den, jag har så himla konstiga flytningar, det ihop med en jävla värk i magen börjar göra mig orolig, flytningarna ser ut som snor, gula och äckliga. Är det nått att ringa om?  

Ring! Allt som är nytt och oroar och förenat med smärta ska kollas!
    Bättre att ringa en gång för mycket än för lite!
    Kan vara svamp eller en bakterieinfektion, eller ny bakterieflora, men RING!

Vill inte oroa dig men i samband med att du har haft mycket SD så tycker jag att du ska kolla så det inte är bakterier, det kan orsaka SD.

Be att få ta BÅDE vaginal och urinodling och att de ska kolla även GBS och inte bara "vanliga" floran.

Kram

• Aleta

Jag tycker också att du ska ringa Heloise, men det har du väl redan gjort nu antar jag. Hellre en gång för mycket.

Passionsblomman! Vilken saklig, välformulerad människa du har hittat - NOT!!!
    Ja, något måste jag nog skriva också.

• passionsblomman

Hm, ja det värsta är väl att nu hamnde jag visst i bråk i den andra tråden-alltså den andra bebistråden, bara för det. Värdelöst.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans