• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fru E

September-progg har väl förmågan att försena tanten så det borde kunna spela in vid annat men men så är INTE fallet nu har jag bestämt så det så!

• Lapinette

AM - du valde din sida med omsorg, eller hur ! Själv valde jag 9 då det är mitt lyckonummer ... fast vilken jäkla tur hade jag med barnkarusellen?!!

• muggles

AM: då var jag före dig Men jag trodde jag smygläst i början men mitt första inlägg börjar med att jag inte orkat läsa alla föregående sidor. Och herregud vad naiv man var...

• muggles

EA: hej EA, har saknat dig! Hur går det med huset?

• muggles

Oupsie: hur har det gått m ert hus och bankbesked?

• Fru E

Snaily-lycka till hos BM spännande att få se det lilla livet igen

• fru AM

Ja visst var vi alla lite naiva på den gamla goda tiden!

• muggles

AM: ignorance is bliss...

Jag läste fö att boho chic är högsta mode i höst

• Parnassia

Har varit inne en stund och läst i den första tråden! Kul! Mycket kunskap verkar har tillkommit sedan dess ang barnverkstaden.

Och häftigt att så många har varit med sedan dess. Jag var nygravid med E då och var ju också på sätt och vis ny i karusellen. Tråden startades 31/7 2006, jag tror bestämt att det var samma dag jag plussade med E... Lite lustigt.

Har Nenne varit inne idag??

• kängu

Snaily, lycka till hos BM!

Lappis, håller tummarna fast jag vet att det kommer gå bra

Sept., jobbigt med väntan på VUL

Mugglan, vete tusan, vi får väl se om tanten kommer igång.

Svar på tråden Livets toppar och dalar