• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Parnassia

Här i tråden finns ju all kunskap eller hur!?

Jag skulle behöva få tag på någon som kan allt, eller iaf en del, om besiktning av gymnastiksalar och redskap. Några tips?

Jag har redan googlat, men skulle gärna vilja vet lite mer inofficiella grejer kan man säga. Känner någon en gympalärare eller rent av en besiktningsman?

Lagom hemligt va?

• viktualia
    Parnassia skrev 2010-10-19 11:36:46 följande:
    Vickan - säkerhetskontroll
    hm... dels kan jag nog kolla med mamma som jobbar i skolvärlden. dels känner du och jag en gympalärare tillsammans... han har samma förnamn som min man och samma efternamn som du hade som ogift... *tipsar*
  • passionsblomman

ÅH, HEJJA Eskimå-glassbåten!
    Jag satt just i bilen och undradre ifall du kanske inte skulle iväg idag.

Vi kom just hem från Kalmar och har fått OK för sprutstart imorgon-"allt ser helt perfekt ut" (jaha) och kursen på Menopurblandandet är genomförd. Det var en rejäl neccesär jag fick med mig hem med de olika delarna för ändamålet.

• snaily

Fru E
    Stort LYCKA TILL med FET idag!! Tredje gången gillt! (eller räknar jag tokigt nu?)

PB
    Äntligen sprutstart, så man känner att det HÄNDER något! Kändes det ok med Menopur eller verkar det krångligt?

Muggles
    Vilka jäkla knasiga frågor! För att inte tala om resultatet jag fick: "Det är svårt att säga! Baserat på dina svar, så visar forskningen att chansen är lika stor att du får en pojke som att du får en flicka."
    Forskningen? Hmmm.
    Men det är lustigt för det är precis så jag känner - ingen ANING om vad det blir. I början hade jag pojkvibbar men inte nu längre. Vi kanske får en hermafrodit?

• snaily

Fru E förresten
    och morr för såna kommentarer som ni fick!! Det kan du hälsa från mig!!

• snaily

Ang roliga testet igen
    När man läser om "forskningen" bakom frågorna i testet förstår man att det inte är så applicerbart på oss som gjort ICSI... handlar bland annat mycket om vilken spermie som vinner racet, osv.

Svar på tråden Livets toppar och dalar