• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fru E

Mugglan-ja man är såååååååååå avslapppppppppppnad nu och speciellt efteråt när man tänker att eskimån ska trilla ut när som

• Lapinette

EA - stödkram, vet hur det känns när man får de där idiotiska kommentarerna. Jag kan åtminstone kontra idag med att "Men då borde jag ju vara gravid nu eftersom vi slutade att försöka, har ingen stress omkring oss sen typ 1,5 år tillbaka".

• Fru E

Lappis-ja ibland vill man bara slå folk i huvudet när de inte förstår!

• Lapinette

Min taktik förut var att ignorera numera (får ju inte dessa kommentarer så ofta längre) så tänder jag till.

• Fru E

Lappis-just nu tinas en (eller en åt gången) av våra eskimåer kl 16 ska vi få tillbaka en liten glassbåt som maken har döpt den till smeknamnen börjar ta slut tycker han. Blev lite paff när han själv frågan vilket arbetsnamn vi nu skulle ha

• Lapinette

EA - vad härligt med en liten glsassbåt! Tumhållningsposition intas.

• Lapinette

Jösses vad jag slinter på tangenterna (fick även jag olja på fingrarna efter massagen?). Glassbåten och inte glsassbåten!!

• Fru E

Eller har du redan nallat på champagnen nu igen

• Lapinette

Fru E - nej inte så här tidigt på förmiddagen .. men jag är precis ute från en välbehövlig, underbar massage .. trött och något yr i bollen.

Svar på tråden Livets toppar och dalar