• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fru E

Nenne-men men är ni inte glada över Nancys fina present till er

• Fru E

Porchez-inte får du lämna oss jag har inte heller så mycket att tillföra i amnings eller dagisfrågor

• start september

Tack Muggles! Freshmilk vet jag at du tipsat om tidigare och jag gillade, men jag hade totat glömt vad det hette, Nu ska här belöningshoppas ikväll! Belöningen är för att jag jobbar jätteduktigt idag iallafall.

Jo, det är gulligt med alla tankar. Ser fram emot de lite mer avancerade resonemangen som Moa för, är väl några månader bort gissar jag.

• Fru E

Vi hade makens föräldrar nere i söndags för ett besök. Till sist fick maken ur sig att vi höll på med ivf och tala om att det blev platt fall . Första kommentaren var att ja men nu har ni det så stressigt med huset och allt så slappnar ni bara av så blir det nog *jag som verkligen trodde att de inte var sådana *
    Spelade ingen roll hur jag försökte förklara om att vi har försökt i 2 1/2 år och att stress etc inte spelar någon roll, blev lite lätt besvikna på dem men men nu vet de iaf

• Fru E

September-de menar säkert väl men jag trodde inte att de skulle säga så faktiskt men men på alla övriga plan är de jättesnälla

• muggles

EA: den där kommentaren har jag fått både från - vettiga - tjejkompisar och från min mamma. Det är den vanligast spridda myten alla kategorier. Jag går verkligen igång nu för tiden när jag får den kommentaren Jaha, och varför tog det inte från början då när man fortfarande inte var stressad??? Gah.

• muggles

Men det är klart, just inför att göra FET så var jag ju så aaaaavslappnad, så det var därför det tog just den gången, det förstår jag ju nu

Svar på tråden Livets toppar och dalar