• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Oupise: hittade köksofferten i mailen!!! Jag slänger aldrig något! Skivan benämndes både Nero Assoluto och Galaxy.

• snaily

PB
    Jag gjorde långa metoden med Puregon (och Ovitrelle ena gången och Pregnyl andra gången).

• viktualia

Oupsie och Snaily - hade varit skoj om ni hade råkat ha vägarna förbi storstan samtidigt som Trollet och jag...

• Parnassia

Snaily och snigelmannen - grattis på födelsedagen! Kladdkaka är helt klart underskattad och den går ju dessutom att variera i evighet.

Fin bänk AM och jösses vilken välpolerad diskho! Dags att ta tag i min egen inser jag. Jag älskar när de blänker så, men min har visst blivit lite eftersatt. Jag städar fö som en tok i em. Imorgon ska vi ha middag för 4 pers till varav två är makens arbetskamrat från Korea och hans japanska fru.

• Parnassia

Jag vill oxå träffa er! Kan man teleportera sig hem till Telis?

• passionsblomman

snaily skrev 2010-10-11 16:12:27 följande:
    PBJag gjorde långa metoden med Puregon (och Ovitrelle ena gången och Pregnyl andra gången).

Just det! Jag hade väl för mig att du hade pennan du med! Och på dig funkade det ju!

• viktualia

Parnassia - jag hejar på ditt städande på distans!!! Och tycker att du borde få teleporteras till storstan för att vila upp dig efter farligheterna på hemmaplan!

• viktualia

fniss... på förekommen anledning har jag just gått lös på att undersöka div info om mina grannar.. råkade träffa en av dem i egenskap av anställd i en affär nyss.. blev nyfiken och ni vet.. Vickans detektivbyrå.. he he he... tänk att jag tycker att sånt här är så roligt... gaaaaaaaaaa jag är verkligen GALET nyfiken.. ujuj...

• fru AM

parnassia: jag passade på att ta bilden precis efter att städningen var klar ...

• passionsblomman

fru AM skrev 2010-10-11 16:41:13 följande:
    parnassia: jag passade på att ta bilden precis efter att städningen var klar ...

Slipat där AM...

Svar på tråden Livets toppar och dalar