• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • muggles

Tinga: är det inte mer praktiskt med en Dramaten i så fall? Och ja,  jag hade också skämts lite...

EA: jag tänkte aldrig på glittret när vi var hos AM (inspekterade inte köksbänken så noga) så såå iögonenfallande kan det inte ha varit. Är säkert snyggt!

• nennesjuttioåtta

igår var det en med exakt samma namn som Lillskorpan som fyllde år här, blev lite fundersam men antar att Cicci inte flyttat till just den statsdelen här i stan om hon kunnat välja...

• Tinga

Fast en dramaten kan man väl inte packa i inne i affären - tror de inte att man stjäl då? Inte för att jag försvarar det hela, försöker bara förklara det.

• Oupsie

Hej igen .

The Event, tittar inte på. Vi är riktiga TV-seriejunkies, insåg precis att vi för tillfället följer 9 stycken serier (alltså de som visas nu) . Ska nog inte ge oss på en till .

Nenne, gissar också på att hon måste ha ätit upp den .

Snaily, stor kram! Jobbigt med all cancer .

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2010-10-11 14:18:57 följande:
    snaily - men vad kan en pizzakartong väga?

Koko är hemma igen förresten.

Parnassia
    Svårt att svara på hur maken tar det, han är väl ledsen såklart men har lite svårt att visa det.

• nennesjuttioåtta

ett klart framsteg om fågeln är uppäten! Och i köket dessutom och inte vid husses säng.

Hihihi, Pricken ligger och pratar med korten (P och två bebisar) jag satt upp på kylskåpet i babysitterhöjd! Gullegull!

• Oupsie

Det där med gravidsymptom, jag vet att jag tyckte det var ganska skönt att vara illamående i början. Alltså inte själva illamåendet i sig så klart, men att man förstod att det hände något där inne i kroppen. Jag hade så ont i magen de första veckorna också så jag var ju rädd för missfall hela tiden, och då tänkte jag att så länge jag mår illa så växer det nog som det ska . Men det är jobbigt att må illa i längden och blir jag gravid igen i framtiden och mår lika illa då så ska jag definitivt se till att få lergigan comp betydligt tidigare än denna gången. Och foglossningen, i efterhand har jag insett att jag kände av den redan i vecka 12-13 tror jag, men det var så lite att det inte var någon fara. Sen gjorde en aktiv helg att den satte igång ordentligt, det blev väl för mycket för kroppen då helt enkelt. Hoppas att den håller sig på en ok nivå för dig Snaily.

Jag fick med mig en TENS-apparat från sjukgymnasten idag i alla fall, så jag ska testa den senare idag.

• Oupsie

Jag har lagt in några kort till i mitt galleri här, några på huset, dvs en platta och lite väggstommar, ett par på vagnen (haha), och en på min knäppa hund. Kanske inte världens roligaste bilder men ni får kika in om ni vill . Är det någon som vill se och inte kan se dem, så säg till!

Svar på tråden Livets toppar och dalar