• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • MSW

Japp, är förkyld igen! A var sjuk förra veckan.. Innan dess var det väl ett par veckor sen vi var golvade av feber! Härligt........ Not!

• Ore

Tittar in, vinkar och skickar kramar till alla som behöver eller vill ha men hinner inte läsa ikapp nu heller... Hoppas att få litet tid över ikväll till det, beroende på när maken återvänder med 'min' dator. (Som är den han har med sig på kundbesök)

• passionsblomman

Tinga, jag ska fortsätta uppdatera även här har jag lovat Heloise, men det där jag skrev igår var ju helt moumentalt långt, så jag skickade över er dit istället...

Men här kommer en annan sak:

Jag har den stora äran att i mitt galleri presentera Elise, fotad av pappa Panzer kl 23:12 den 4/10, dvs endast en timme efter att hon kommit ut!

Hon finns i mappen "för medlemmarna i min adressbok" och Heloise hälsar att båda trådarna så gärna får se henne, "för vi är så stolta över henne",

så om du är trådis, försöker titta men inte ser, -hojta till så jag kan lägga till dig i min adressbok! Det är några stycken att hålla koll på i de här två trådarna...

• BrudSommar2006

Och jag som tyckte Astrid var liten när hon kom ut!!!

• start september

Hojt! Vill så gärna se lilla Elise om jag får?

Återkommer med skrivande snart, jobblivet snurrar så fort så fort och de gånger jag hinner in på arbetstid börjar jag gråta, förra veckan för Snorkis och nu för Elise. Rumskompisen har tack och lov varit ute båda gångerna.   

• passionsblomman

start september skrev 2010-10-06 13:46:52 följande:
    Hojt! Vill så gärna se lilla Elise om jag får?Återkommer med skrivande snart, jobblivet snurrar så fort så fort och de gånger jag hinner in på arbetstid börjar jag gråta, förra veckan för Snorkis och nu för Elise. Rumskompisen har tack och lov varit ute båda gångerna.   

Nu kan du se!

Och ja FY vad det har varit mycket känslor sista tiden! Jag är helt matt!

• Klockarbol

Nähäpp, nu tar jag febern med mig och lägger oss på soffan!

Maken blev inringd på extrajobb i dag också så just nu känns livet helt ok stygg förkylning till trots!

• smint

kikar in en snabbis, är hemma och sjuk jag med..har aldrig varit med om maken att vara så mkt sjuk som jag varit sista tiden.. men kroppen är väl nedsatt av graviditeten gissar jag.. ingen feber dock men fruktansvärd hosta igen.. 

PB: Vilken dramatik i andra tråden, lilla kämpe och oj så liten hon var.. Hoppas hon fortsätter vara en sådan kämpe nu. Vilken tur att dom pllockade ut henne när dom gjorde det.

fråga till alla gurus. Vilken vagn hade ni valt om ni skulle föda barn i slutet av januari??  vi håller på att prata vagnar här hemma nu, och insett att det kanske är dags att kika på vagn snart.. dotterns vagn sålde vi..  kan tänka mig att köpa på blocket eller så men måste ha lite koll på vad som funkar i snö..  vill egentligen ha en med svängbara hjul men det kommer ju förmodligen vara en del snö i januari... men en bugaboo med vinterhjul kanske funkar?

Svar på tråden Livets toppar och dalar