• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Oupsie

Tack Soldemor! Förhoppningsvis är det bara en ofarlig knöl, men man vet ju aldrig, så det bästa är väl att ta bort den. Hon verkar inte lida det minsta av den så det är mest husse och matte som går här och är oroliga.

• passionsblomman

Oupsie, jaaa det börjar vara en del man hunnit dela vid det här laget. Och ni vet ju alla här hur det är, man har hängt med sedan det var blomsorter till brudbuketten som diskuterades, till bröllopsbilder, plusjakt och allt däremellan.

Och nu sitter man här helt jäkla hjälplös och till ingen som helst nytta.

• Soldemor

Oupsie skrev 2010-10-05 14:42:41 följande:
    Tack Soldemor! Förhoppningsvis är det bara en ofarlig knöl, men man vet ju aldrig, så det bästa är väl att ta bort den. Hon verkar inte lida det minsta av den så det är mest husse och matte som går här och är oroliga.

Hussar och mattar lider nog mest av alla, alltid!

• muggles
    Fru E skrev 2010-10-05 10:55:26 följande:
    Lappis,Mugglan-jo trosskydd i all ära men att gå med dem i 2 veckor känns som att be om svamp så pest eller kolera
    Inte om man byter ofta (3-4 ggr/dag). Annars får man svamp av kletet i trosan istället, iaf jag.

PB: lungorna fulla med var! Stackars liten!

• muggles

Oupsie: haha jag har faktiskt ingen Android el iPhone. Maken tjatar om att jag MÅSTE skaffa en, och jag ska, så fort jag kan med att be om ny telefon på jobbet...

PB: oj vad gulligt att du nojar över mig! Jag har inte sett blod sedan i fredags och då var det pyttelite och det var förmodligen pga sexuella aktiviteter hrm. Men man vågar ju inte ropa hej förrän det gått några dagar till...

• muggles

Nä nu dagishämt och imorgon har jag kurs hela dagen! (Boooring...) So long!

• Vännerfan

Usch, får tårar i ögonen av stackars Elise! Vet inget om föräldrarna, men det spelar ingen roll. Som någon skrev, när det gäller små barn så bryr man sig oavsett!

Lappis, Har inboxat dig en receptfråga ifall du har tid att svara.

Stor kram till övriga så länge!

• viktualia

PB - Var i lungorna!! aaaa får ont i hela kroppen vid tanken på den dramatiken!!!

Annars - har celebert besök av Parnassia med söta döttrar! hörs!

• Oms

muggles skrev 2010-10-05 08:45:27 följande:
    Omsan: OS:et påverkar så att det kan vara olika drivrutiner beroende på om man har Vista el 2007, det ser du på nedladdningssidan. Du kan ju även ladda ner drivrutinerna till en USB-sticka så slipper du koppla nätverkskabel till den stationära.

tackar! underbart med alla kunniga människor! nu ska jag bara få till det också

Svar på tråden Livets toppar och dalar