• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • junibrud2010

Jag ska hämta ut min klänning idag..

• Doffsingen82

junibrud2010 skrev 2010-06-08 08:25:42 följande:
    Jag ska hämta ut min klänning idag..

Oj, vad spännande..... Kan du berätta hur den var? Har du bilder?

• Lina_K

Herregud... där skulle jag aldrig handla. Hela textern får mig att dra öronen åt mig.

Jag hoppas dock ni blir nöjda med klänningarna och att allt blir bra.

• Doffsingen82

Lina_K skrev 2010-06-08 08:36:09 följande:
    Herregud... där skulle jag aldrig handla. Hela textern får mig att dra öronen åt mig.Jag hoppas dock ni blir nöjda med klänningarna och att allt blir bra.

Vilken text?

• Doffsingen82

junibrud2010 skrev 2010-06-08 08:34:02 följande:
    www.tradera.com/Elegant-helt-ny-brudklanning-...   Det är denna klänning. Jag kan berätta senare hur den passade.. Ska prova den tillsammans med min svägerska ikväll .. hämtar den i eftermiddag..

Fast det var ju en helt annan säljare än den jag frågade efter.... Men meddela du ändå hur det gick

• Lina_K

Hela intrycket. Stavfel, särskrivningar, alla stjärnor och asterisker de strösslar med. Jag skulle aldrig ta dem för seriösa helt enkelt.

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses