Då var de bestämt, kungen lämnar över Vickan..
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
iregnet2010
Jag håller helt med dig!!
i såda fall borde hon get tillbaka det som inte var hennes från början utan hennes brors nämligen kronan
Ja vad ska man säga...
Jag säger ingenting utan tar bara på mig min supersnygga svastikajacka och går ut i solen! Den är ju så himla fin! Att några blir arga pga symbolerna struntar jag bara i! Symboler och symbolik är ju bara något som är upp till var å en! Jag tycker svastikan är skitsnygg och därför går jag runt med den!
(Obs: GROV ironi, om nu inte alla fattade det!)
Som nån skrev, det är så jävla nonchalant av dem! Jag tyckte tidigare de var rätt harmlösa, man kunde skratta lite åt dem, ingen drabbades av deras fånerier, men nu!
Nej släng ut dem bara!
Väldigt nonchalant av Victoria och kungen! De ska vara tacksamma över att svenskarna fortfarande vill ha dem. Vi kan faktiskt lika gärna ha republik - eller varför inte valkungadöme (typ som president men kallas kung eller drottning hade varit fräckt ju).
Ja, vad ska man säga... Hela grejen med Kungahuset är ju så mossig och ojämlik. Avskaffa eländet säger jag, men det är min högst personliga åsikt.
Sen rent generellt om brudöverföring: Man kan ju välja hur mycket man vill tolka in i momentet. Att sen skrika högt om naggad jämställdhet och att kyrkan ska lägga sig i allt, gör hela diskussionen löjeväckande. För fasen, skärpning! Vi är väl smarare än så?!
Sköt er själv och skit i andras val och tolkningar. Bara man är glad och inte skadar någon annan. Och nej, jag tror inte Sveriges jämställdhet kommer rämna bara för att kungen ger bort sin dotter på hennes bröllopsdag.
Ja, varför inte. Det som förvånar mig mest är faktiskt att den mossiga kyrkan sätter sig emot...