Då var de bestämt, kungen lämnar över Vickan..
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
Jag ska be Panzer författa ett brev till dem ikväll, så jag jag fila på ett också!
Själv tänker jag skriva till ärkebiskopen. Hans sekreterare vet iaf vad jag tycker. Hon har läst (och kommenterat) mitt blogginlägg
Jag med !!!
Det är bra, skriv båda varsitt brev.
men i Victorias fall, Ribbing poängterar det ju också, så är det ju snarare kungen som går fram med kronprinsessan, inte far som går fram med dotter.
bara en tanke..
Tror du att kungen hade lett Carl Philip fram i kyrkan om det var han som skulle gifta sig?
Undra sa flundra om han hade gått fram med Carl Philip om han var kronprins
Duchess: Du hann före
En annan tanke - hovet säger å ena sidan att det är för att familjen vill det o de har rätt att göra det valet, å andra sidan för att det är en statsceremoni. Dvs både att det är privat och statsceremoniellt samtidigt - hur kan det vara det? Om kronprinsessans bröllop framförallt är privat borde in staten bidra med pengar, om det framförallt är en statsceremoni borde hon inte få bestämma själv. Eller är det så illa att de 1) inte kan argumentera ordentligt och 2) tror att allt de gör formellt och offentligt, utan ansvar för att göra det på ett respektfullt sätt?