Då var de bestämt, kungen lämnar över Vickan..
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
Uch vad jag verkligen ogillar det här...!! Förstår inte ens hur Ärkebiskopen kan godkänna det...
åh det e ju rätt många som inte går in tillsammans... utan mannen står framme varesig man blir överlämnad el. ej. en vän till mig hade sin man framme o hon kom in ensam efter sina tärnor!
e det med fel o nedtryckt?
Nej verkligen inte.. Jag har verkligen sett fram emot de här bröllopet och planerat dagen in i minsta detalj.. men nu har jag bara lust att fly landet...
ja jo, det vet jag. e med i svenska kyrkan, jag går i kyrkan osv. det e ingen show bara för att en far går med sin dotter genom gången istället för din man..
Jag menar.. hur ställer ni er till att svenska kyrkan vill börja viga homosexuella.. e det okej eller?
Eftersom alla är lika inför gud oavsett kön så jaaa.. det är helt ok!! vill börja? dom gör det redan!
Kan ju även vara så att mannen inte vill gå igenom kyrkan, ingen som tänkt på det? =)
Läste också i en tråd ang. efternamnet. Nu tycker jag det är så att man brukar ta det ovanligaste efternamnet. Alla "son" namn är utrotningshotade. Många gör också egna nya efternamn tillsammans.
Jag kommer att ta min BM´s efternamn för jag har nu min ex mans efternamn. Innan hette jag något med "son" :)