pluggisen skrev 2010-05-15 09:53:32 följande:
Jag hade en väldig otur på mitt bröllop. En gäst som hade varit tärna på sin kompis bröllop kom i samma klänning och den var i samma färg som min!!!!!!!!Snacka om att jag blev putt!!!
Som väl var fick hon migrän och missade nästan hela festen så jag kom över det men jag tycktre det var så dålig stil!Hur kan man ha mage och ta på sig en beige klänning som ser ut som en tärnklänning när man bara är gäst, särskilt när dte stod kavaj på inbjudan????Jag har fortfarande inte sagt något men jag tror att hon mådde dåligt av sitt val av klänning så idag bryr jag mig inte, men jag kan förstå din reaktion!!!!Skulle jag gifta om mig skulle jag betona i inbjudan att vitt och svart är tabu om man inte har det som tema vill säga..........
Snälla säg att du var ironisk!?? Har du haft ett riktigt migränanfall själv någon gång? Hur man kan skriva "som väl var fick hon migrän..." Fy. Stackars tjej. Först onda ögat för att hon råkat dra på sig en beige klänning, sedan skadeglädje när hon får gå hem med sprängande huvudvärk! Att hon trodde att tärnklänningen från förra bröllopet skulle funka är väl självklart, om man fått stå jämte en brud i den kan den ju knappas ha överskuggat brudkläninngen den gången, varför skulle den göra det andra gången...