• trendig

hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!

hjälp!

vet inte om jag överreagerar här, men vad har denna klänningen för färg? min bästa väninna vill ha den på mitt bröllop men jag vill inte att ngn ska ha en vit klänning mer än jag! är denna klänning inte vit? vad säger ni? vad ska jag göra? åh jobbigt..... :(
    finns ingen direktlänk men gå in på http://www.idasjostedt.com/ och klicka på Collections, sen är det tredje raden uppifrån, femte bilden från vänster.
    jag tycker den är vit men jag vet inte...
    snälla säg vad ni tycker!!

kram från mig
  • Svar på tråden hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!
  • Snufflan

Visst den är ganska vit men absolut inget som kunkurrerar med en brudklänning. På mitt bröllop hade vi 3 gäster med vita klänningar och det var inget som jag brydde mig det minsta över. Tycker som så att liknar det inte en brudklänning så är det okej med vit klänning. Men jag är kanske inte så petig och tjurig av mig.

• SnuGry

tycker det ser ut som en söt sommarklänning som passar till en bröllopsgäst, även om den är "vit". Jag hade  inte brytt mig om någon kommer i en sån på vårt bröllop :)

• Aleta

Men annars så tycker jag att den hon har valt är söt och mycket väl skulle kunna vara något man gifter sig i på t ex ett strandbröllop eller enklare vigsel.
    Bra att du säger vad du tycker till henne så att du slipper tänka mer på det.

• lydice

Jag hade nog reagerat som du skall jag erkänna. men du har fått bra tips här

• Rufsas

Jag förstår inte varför det finns gäster som ska "gambla" med att chansa på att brudparet inte tar illa upp och tar på sig vitt. Det finns ju HUR många färger som heslt, kan hon inte ta något annat? För mig är det mer okej att en gäst har en svart klänning än en vit.

Hoppas att det löser sig!

• MaddeåMats

Jag håller helt med Rufsas!

Svar på tråden hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!