• trendig

hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!

hjälp!

vet inte om jag överreagerar här, men vad har denna klänningen för färg? min bästa väninna vill ha den på mitt bröllop men jag vill inte att ngn ska ha en vit klänning mer än jag! är denna klänning inte vit? vad säger ni? vad ska jag göra? åh jobbigt..... :(
    finns ingen direktlänk men gå in på http://www.idasjostedt.com/ och klicka på Collections, sen är det tredje raden uppifrån, femte bilden från vänster.
    jag tycker den är vit men jag vet inte...
    snälla säg vad ni tycker!!

kram från mig
  • Svar på tråden hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!
  • Soon Mrs Mack

ar det den benvita, med nagra guld,svarta blommor upp till???

• trendig

soon mrs mack: ja precis.

• Uppsalabrud2010

Ohja, den är vit- benvit! Förstår dig, vill inte heller att gästerna ska ha vitt på sig...

• Soon Mrs Mack

da, sa.. da ar den benvit... hon kanske kan farga den eller bestalla i nan annan farg.
    Forstar vad du menar... de anda i vitt ska val vara bruden iallafall va!!??
    Jag har till och med sagt pa var hemsida under "Dresscode" inte helvitt eller helsvart.

• Flotten

Vi är olika ,tycker du verkligen att den konkurrerar med din vita brudklänning???
    Jag tycker den utstrålar studentfest/skolavslutning rakt igenom + att den har blommor som inte är vita och enligt "alla" så är det helvita klänningar som man skall undvika.

• Casmel

Jag tycker nog att den är i det vitaste laget för ett bröllop. Hoppas hon ändrar sig eller att du säger något till henne...

Bröllop 17/7
  • Tokstolla

Det skulle kanske inte vara hela världen för mig heller men det känns inte schysst enligt mig. 

Jag kan nog mkt väl tänka mig att skriva klädkod. "Festfin som till nyår men icke vita nyanser och för kvinnor även ej svart". Rött gör mig inget då jag är min gubbes första

• aikidoaasa
    Tokstolla skrev 2010-05-13 09:32:27 följande:
    Rött gör mig inget då jag är min gubbes första
    Det där är inte alls gammal skrock... rött är den vanligaste färgen på kungliga bröllop etc. Skulle det då betyda att alla de har haft ihop det med varandra... nope.
  • Piiiip

OM hon ska ha den så ska hon åtminstone ha ett färgat skärp/band i midjan. En färgglad tröja/kofta/sjal på axlarna, färglada skor, färglad handväska och gärna färglada håracessoarer till.

Svar på tråden hjälp! vit klänning på min väninna som är gäst??!!