godmorgon alla!
Jag är hemma idag också, jag tror jag har nåt virus i kroppen för jag är trött heeeela tiden och jag blir yr konstant, samt att jag vill spy? hmm, väldigt skumt men jag måste dammsuga alltså! Här är SÅ äckligt enligt mig, josef bara skakar på huvudet.. haha, städfreaken =)
Jessika, du behöver inte hindersprövningen om du gifter dig utomlands nej, vi skaffade personbevis och byte av namn/efternamn och äktenskapslicens för att vi ska ta med dem till Libanon, sen får vi med oss bevis för giftermål när vi kommer hem Mir så skatteverket kan regga oss och vi är giltigt gifta i Sverige också.
Mirey! Grattis till lägenheten! Jag vet känslan, sååå underbart =) Din lilla söta tant!! haha, som alex sa, du kommer o va såååå sööööt =) Nu får du ännu mer och stressa för snäckan! haha, nää men snart är det dags, inflyttning, bröllop och det stoooora livet för Mirey o Shabbe =) SÅ KUL!!
Vad snackar du om med slöjan? Och diadem? jag har väl sett dem eller hur?
Är inne på msn nu om någon har tid, ska småstäda lite men kommer va inloggad idag, Josef jobbar snart också så jag blir uttråkad själv, haha =)
Meis! Skicka bilder? Har du inte msn? Adda så jag kan visa dig bilderna från oss också, kyrkan o så =)
Du alex, frågade du din kompis om hon skulle sälja sin brudklänning? Du vet hon den korta tjejen?