• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

jag är iallafall glad att det inte är ett hoppadopadopadopaloppolu efternamn :D Man får vara glad åt det lilla... Nä dags att smita iväg en stund tjejer...

Ha en asbra dag allesammans!

• Mirey

Hej hej tjejer!!

Alex, jag har sett den där videon o håller med dej totalt!! Jag vet inte vad jag ska tycka om d asså. Tycker d e hemskt samtidigt coolt.

Chris, fan vad hemskt d där med Josefs CV! Fattade inte personerna att d va exakt samma CV lr??!! Jävla rassar! Blir så arg på sånt.

Jessica, haha jag tycker synd om dej asså ärligt... jag vet hur d känns!! Mitt efternamn e knas o INGEN kan stava till dej förutom min chef! Jag kommer heta Gergeo sen o jag tycker d e ganska grekiskt o fint =)
    En gång i tiden trodde jag att jag skulle heta Zisopoulos! Tack o lov att d ej blev så!! (Inte för namnet, tycker d e as snyggt!)

Ja tjejer, överlämningstrådar, patetiskt helt enkelt. Jag e STOLT för att jag ska bli ÖVERLÄMNAD av min PAPPA!!

Har jobbat idag o nu e jag hemma. Tärnklänningen e här o e jättefin!

Puss o kram.

• JG x 2

Ja snällt att tycka synd om mig, lär behöva det i framtiden ... hahahaha...
    Blev nyfiken på vad du heter i efternamn nu Mirey...

Jo jag skrev i den tråden i början. Jag skall också bli överlämnad av min pappa i kyrkan och ser inget "fult" i det. Han gör det inte för att han vill bli av med mig som "svenskarna" tycker utan för att visa att han ger sitt godkännande och står vid min sida genom alla stadier i mitt liv.
    Jag är också såååå stolt att ha pappa vid min sida. Kan inte se mig utan honom där!!!

• Alexxxi

Visst e d vidrigt!! Ser du hur det försvaras med??

• JG x 2

Jag skrattade åsså åt den ... visst det är inte olagligt men dock seriöst!

• Alexxxi

D jag stör mig så jävla mkt på att folk ska försvara det som att det vore ingenting och OKEJ. Det är som att lagen ska tillåta en att sätta på sitt syskon OCH DÅ KAN man göra det för att lagen tillåter d!!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3