• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

My, jag mailar dig bilderna. Vill inte riskera att Sharbel ser dem på bt, hehe =P

Tjejer, jag fick dvd'n av Baho (fotografen) han verkar duktig, lite skakningar när han filmade hemma hos bruden men annars va det jättebra i övrigt=) I och med att pappa egentligen e fotograf så har jag en skada av detta, allt måste va perfekt, hahah, så han Baho kommer nog tycka att jag e besvärlig, men det får han göra i så fall.

• Chris24

Gokväll tjejer!

Mir, du försvann från msn så jag vet inte vad som skedde där, nu funkar mitt internet iaf =) Back in the game baby! hahaha.
    Ang din sminkning tycker jag det är skitbra, du gör det som du trivs bäst med såklart, sen tror jag med tanke på alla dina jäkla bilder du har på fb, att du KAN sminka dig själv! Hahaha! man kan ju oftast det ändå så eller hur tjejer? Det är bara frågan om man pallar eller vill bli lite mer bortskämd, men då ska det ju också va på ens egna villkor.

Jag kommer ju nere i Libanon o va ganska hård för deras sminkningar kan va så himlans hårda och för fake så det vill inte, som Meis kommer jag o va dock, mer markerat runt ögonen för det gör jag när jag ska på fest eller så själv, foundationen måste va som den jag har själv idag! Den är SÅ grymt bra och håller i huuuuur många timmar som helst, har "makeup store Stockholm" på allt, från foundation (mineral) till rouge o mascara, skitbra!

Hur gick med din tärna och klänningen Mir? Äntligen börjar allt lösa sig där va?! Hoppas!! =)

Aaaaalex, hahahaha what a pain in the ass du OCH din pappa kommer och va mot honom då!! hahahahaha =) Skojar med dig men petig måste ni ju då din pappa själv är fotograf liksom, hahaha.. uuuft!

Meis, näää för 550pers hade jag nog också skippat det, hahaha =)
    Va gör du nuförtiden? inte sett dig här inne på ett tag heller?
    Är du en busy woman =)

Hahahaha jessika! Alla blattar har alltid det problemet med när man ska säga sitt efternamn och vart man är ifrån "öööh" men fint namn ni valde till pojken! Vår son (shalla) ska heta Mattius, älskar det namnet!! =)

• Alexxxi

God morgon

Chris, asså jag e så petig när det gäller sånt att det e sjukt!! Hahaha, japp ska skrämma skiten ur honom jag o pappa så han inte skakar en enda gång, hahaa=P

Mirey, du gör rätt i som sminkar dig själv. När du skrev igår va jag inte vid datan. DÅ satt jag och kolla på dvd'n för 3:e gången, hahaha =P

En gång själv, en gång med mamma och moster och sist med min syrra och låtsaskusin. Vi har ju släktingar med i videon, att han lyckades skicka en dvd där brudparet e från Trollhättan, typ hela mammas släkt bor där fan, hahaha =P

• Chris24

Goooodmorgon!!

Hahahaha, vad den sååå intressant videon Alex eller du skrev ner alla fel som han absolut INTE fick göra med er? hahaha! Den videon vill jag se asså! och sen ER =)

läget med alla?
    Jag fick kaffe igår så jag mår bra idag!! igår fick jag ju inte kaffe i mig o jag blev heeelt förstörd..svär, därför jag bara sålde 1 igår, sååå beroende av kaffe på morgonen eller?!

• Alexxxi

Mir, detta e till dig =P

Tycker det är coolt men samtidigt hemskt faktiskt.

• Chris24

Den är ju för hemsk den videon alltså men som du säger, cool samtidigt? Hmm, var det sån du var Mir? hahaha =)

• Alexxxi

Hahha d va mest för att visa dem, "fel" har jag redan i huvvet sen första gången jag såg hahaha=P

• Chris24

hahaha, bra Alex Va hård mot dem blattarna!! hahahaha

• JG x 2

På tal om Youtube... Hittade denna för läääänge sedan och tänkte att jag bara måste lägga upp den här i vår tråd av mångfald. Älskar musiken i den.
    Hoppas ingen tar illa upp.

• Chris24

hahaha, SHAN THE MAN!! Han är KUNG! Älskar hans standup asså, har alla hans dvd hemma =)
    hahaha, toarulle toarulle tooooarulle! älskar den när dem dansar och allt =)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3