Gokväll tjejer!
Mir, du försvann från msn så jag vet inte vad som skedde där, nu funkar mitt internet iaf =) Back in the game baby! hahaha.
Ang din sminkning tycker jag det är skitbra, du gör det som du trivs bäst med såklart, sen tror jag med tanke på alla dina jäkla bilder du har på fb, att du KAN sminka dig själv! Hahaha! man kan ju oftast det ändå så eller hur tjejer? Det är bara frågan om man pallar eller vill bli lite mer bortskämd, men då ska det ju också va på ens egna villkor.
Jag kommer ju nere i Libanon o va ganska hård för deras sminkningar kan va så himlans hårda och för fake så det vill inte, som Meis kommer jag o va dock, mer markerat runt ögonen för det gör jag när jag ska på fest eller så själv, foundationen måste va som den jag har själv idag! Den är SÅ grymt bra och håller i huuuuur många timmar som helst, har "makeup store Stockholm" på allt, från foundation (mineral) till rouge o mascara, skitbra!
Hur gick med din tärna och klänningen Mir? Äntligen börjar allt lösa sig där va?! Hoppas!! =)
Aaaaalex, hahahaha what a pain in the ass du OCH din pappa kommer och va mot honom då!! hahahahaha =) Skojar med dig men petig måste ni ju då din pappa själv är fotograf liksom, hahaha.. uuuft!
Meis, näää för 550pers hade jag nog också skippat det, hahaha =)
Va gör du nuförtiden? inte sett dig här inne på ett tag heller?
Är du en busy woman =)
Hahahaha jessika! Alla blattar har alltid det problemet med när man ska säga sitt efternamn och vart man är ifrån "öööh" men fint namn ni valde till pojken! Vår son (shalla) ska heta Mattius, älskar det namnet!! =)