• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Hej tjejer =)

Kom typ nyss hem från tågstationen. Har släppt av Sharbel och tänkte ta en dusch och sen slappa.

Vi har haft en mysdag idag =) Vi hade ju bestämt att INTE köpa nånting i år till varann ALLS. Jag köpte bara hjärtan choklad (Aladdin) och en prinsesstårta för han gillar dem. Men han va så ful och köpte ett halsband till mig ändå, ett smycke med en ängel med en diamant på och en sån berlock eller vad det heter som man kan ha en liten bild i. Som det står I Love You på.
    Har en sånt ångest för att jag gick på detta och inte köpte något till honom =(

Men men får väl ge igen nån annan gång. Fast han glömde Aladdinchokladen oxå så jag blev irriterad som fan, hehe.

Va mysigt ni verkar ha haft det Mirey=) Svikare =P Hehe men jag e glad för din skull ändå=)

Meis, vilken söt kärlekshistoria, hehe =)

Jalla nu ska jag hoppa in i duschen, hörs väl imon =)

• Chris24

Bara Mir som verkligen har fått något stort denna helgen! Som alltid! hehe =)

Josef ska träffa prästen om 2v berätta han idag, i Malmö. Då ska dem snacka igenom dopet och bestämma ett datum för när det ska ske ett vuxendop, jag får va med om jag vill. Blev så glad när han berättade det idag! Han har verkligen gjort allt för min skull, känns kalasbra måste jag säga. Och nedräkning för Libanon har börjat så nu längtar jag tills jag får visa Josef omkring där nere! Och sen i Sep, tänk 2ggr i år får jag åka ner! Wohoo

Har dock något negativt just nu, blöder jätte mycket =( Jag är rädd för det värsta för det kommer verkligen i stora stora mängder, jag ska ju dels inte blöda och dels kan jag inte va gravid ju för p-staven ska va väldigt säker. Annars blir jag usch, väldigt ledsen. Ska kolla det om jag har lika ont imorgon tänkte jag, har sjukt ont i ryggen också =( Josef blev väldigt orolig för jag blev helt spyfärdig innan o höll på att spy! Så vi ska åka tillsammans isf om jag inte jobbar o kolla med gyn, hmm, känns väldigt konstigt jag får sånt här nu men men, ska kolla det. Sorry för dem "äckliga" nyheterna!

Nu ska jag fixa mig te och slappa, Mirey, kom in på msn ikväll om du hinner! annars hörs vi väl imorgon kanske =)
    Jalla,godnatt!

• Chris24

Förresten Mir, varför blev skorna fel?

• Mirey

Hej tjejer!

Alex, åååh va han e söt!! En ängel till en ängel =) Men jag fatta inte, fick du en ängel på ett halsband o en berlock lr?!! Han e juh för söt... de lurar oss allt ibland! Grattis för 5 år o many to come =)

Chris, va kul att du blev överraskad! Håller med dej om att d e en komersiell o töntig dag egentligen men men, man passar juh på o skämma bort sej lite! Jackan e i svart, as snygg! Kan skicka bild imorn.
    Men vrf har du sånna blödningar?! Kolla verkligen upp d... konstigt. Sj fick jag inte mens i helgen som jag va sååå rädd för hehe så d va fritt fraaaam!
    Kolla bloggen, har skrivit om skorna där aaarrgggghhh...
    Fan va skönt att J har ordnat d där ang prästen o allt, nu e d igång. O snart åker niiii tönt!! Jag vill gärna åka i sommar men vi får se, han e inte lika sugen.

Har vart på morfars kalas sen bio med syrran o kusinen, Prinsessan o grodan, såå söööööt film! E juh en Disney torsk så...

Nää nu e jag trött o vi pratar imorn, börjar jobbet 15 så vi hörs på morgonen.

Kraaam natti.

• Alexxxi

God morgon tjejer!! =)

Chris, det där låter allvarligt men samtidigt kan jag tänka mig att sånt kan hända när man har p-stav och inte blött på några månader, sen kommer det på en gång. Om det fortsätter ska du nog kolla upp det. Och förresten, salemta la emmik!! =( Hoppas hon blir bra snart!!

Mir, nää asså ängeln va för sig med en diamant på och berlocken för sig, men dem hängde i samma kedja.

Tack iafl och kul att höra att du slapp din mens, hahha, själv har jag varit sååå deprimerad hela helgen pga det OCH att jag troligtvis kommer ha det på bröllopet! =(

Jackan va riktigt snygg förresten!! Mabrouuuk! =D

• Chris24

Goooodmorgon!

Jääääätte fin jacka Mir, verkligen! Mabrouk! Din lyxfjant! =)
    Jag hade en jääättefin brun skinnjacka men den blev stulen och sen har jag inte råd längre, hahaha!
    Va kul att du slapp din mens hörru! Wohoo! Mabrouk!

Jag ska läsa din förbannade blogg då! hahaha som du alltid säger till mig =) Jag skriver ju inte blogg här men den finns också och följa med hela vägen, hehe.

Jag blöder idag igen så jag ska försöka ringa en gyn tänkte jag, måste ju jobba men jag har ont i magen! =( Urk. Får väl tuffa till mig!

Jalla vakna brudar! Ja,förutom du Alex =)

• Chris24

Urk, hela morgonen i tfn med barnmorskor och allt, men nu kom vi fram till den 15:e mars ska staven ut då den tycks ha slutat verka! jaja, bättre med piller där jag har kontroll över min mens så det är inga problem. Staven skulle ju ändå ut efter bröllopet så =) hihi.

Nu drar jag mig mot jobbet! Ha en superbra dag mina sköna damer!

Mir, som sagt, vi ugglor kanske hörs ikväll (Ja, äntligen är jag också en liiiiiten nattuggla haha) love!

• JG x 2

Förlåt att jag varit frånvarande tjejer, har mycket på g samtidigt... allt från mamma till jobb till att också ta ut min pstav! Har skjutit upp det allt för länge nu...
    Vi har även fått helt klartecken på lokalen vilket känns sååååå skönt!!

Tack alex... :D skall lägga in min beställning asap! Har bara hört goda ord om sweeties och hon är super trevlig att maila med :D

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3