• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • ranya

Har lagt upp några bilder här på BT. Syns dem?

• Alexxxi

Grattiiiiiiiiiiis än en gång Ranya!! Vi skrev till dig i början av veckan men du va klart upptagen med annat för att kolla bt =P hehe, ska kolla ditt galleri nu=)

• Mirey

Ranya, mabrouuuuk!! Ja fan va sjukt asså, tråkigt att vi inte fatta d då så kunde vi hälsat ordentligt. Ja vi förkortade den fan, va juh as lång... inte fint. Dom ba jooo d e fint. Fan hatar sånt BS!!

Berätta aaaaallt om bröllopet!!!

• Alexxxi

Såååå vacker du vaaaaaa!! Jättefin klänning min syssling hade likadan

• Mirey

Ranya, va fiiiiin du va!! Berätta, HUR FAN FICK DU UPP DINA BRÖST SÅDÄR?? Jag har problmen med d... har du stora bröst annars?? Help me out here...

• Chris24

Så fin du är Ranya! Såg jäääättefint ut som jag skrev i din GB också Så vackert!! Jag längtar!

Vet ni tjejer, jag fick ledigt ang min resa i Mars till Libanon igår av Erik, min chef, blev sååå glad! Tog mig 1h o få ledigt här asså! hahahaa!

• Mirey

Ranya, din klänning o allt va perfekt!! Västa geting midjan, som mej haha. Tårtan va jättefin! Älskar rosan... om vi vill ha en sån tårta vilket vi vill måste vi betala 3000kr MER för att d e 600 rosor enligt honom... ursäkta? I dont think so...

Fint dekorerat o allt!!

• ranya

Tack tjejer! Jag hade sååå kul men såååå jobbig dag.

Mirey nej jag har inte stora bröst. Köpte en torslette från princessa strl 70C som va lite för stor i brösten men la i såna plast bröst som klistras fast, sen drog vi åt klänningen tills jag inte kunde andas ha ha ha. Trodde inte att klänningen skulle hålla upp hela kvällen men det gjorde den .

Kul att du fick ledigt Chris!! Tjejer njut av varje sekund för det går fort. Hann varken äta eller dricka, Dansade hela kvällen . Min mamma fick släpa mig för att tacka av gäster he he he. Maten va helt underbar. Han e grym Fadi på Olles krog.

Tyckte ni om dukningen och blommorna på festen?

Min bukett va så tuuung att jag tog tärnans bukett efter ett tag i kyrkan. Den lilla som jag håller i ha ha ha.

• Mirey

Ranya, hahahaha!! Din stackare. Vad va d som va så jobbigt den dagen?!!

Jag har provat den du köpt, men jag tycker inte den passade så bra... så mamma köpte en 70C som e 1 storlek för stor o världens kuddar till, sen ska jag nog ha ett par till kuddar hahaha!!

Va roligt att du hade kuuul, d e så d ska va!! Kan tänka mej att jag aldrig kommer sitta heller. Ja Fadi e GRYM! Hur många gäster hade du?

ALlt va jättefint gumman, dukningen, färgen osv. Lyckat!

Jobbigt att ha en tung bukett? Ska tänka på d...

Förrästen hittade du en väska?

• ranya

Mirey det verkar sjukt att han vill ha 3000 kr mer för blommorna på tårtan. Jag såg några bilder på tårtor och valde därefter. Han tyckte t om att jag hade valt för lite blommor och dekoration. Min tårta va oxå choklad och vanilj, ingen grädde!!!

Chris, ang dopbeviset så var det min mammas morbror som fixade fram det. Han sa till deras präst hur det va och prästen skrev ett dopintyg och hittade på datum när jag döptes och tog en kyrka i Sthlm. Ha hahah Kul att jag inte ens bodde i Sverige då . Kolla med eran präst och hör vad han kan göra. Det va ju inget speciellt egentligen utan det stod bara att jag tillhörde kyrkan, vilket datum jag döptes och mina föräldrars namn.

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3