• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

tack gumman... btw jag har inte fått nått svar ang tårtan...

• Alexxxi

Ingen fara =) Hoppas han svarar snart

• mrsya

Hej tjejer

Jessica- Superfin och mysig lokal verkligen :) Lycka till med jobbsökandet :)

Chris- Nej precis, jag ska testa make up store först, känns nära o bra. Blir det inte bra så hör jag med Jano..

• mrsya

Mirey- En fråga, vet du någon frisör som heter Arti (typ) i Södertälje? Hört att hon är duktig, att hon jobbat i typ 20 år, troligtvis armenier?

• Mirey

God kväll tjejer! Puuff vilken dag d har varit!!

Jessica, jättefin lokal!! Kör på den om dina källor e nöjda med mat osv, pinsamt med papperstallrik o smörgåstårta!!

Meis, har inte hört om henne, men namnet låter armeniskt. SKa du boka henne?

Jag har då hämtat min klänning nu efter all kaos som vart idag!! Sydde upp den lite där fram sen köpte jag ett diadem o en slöja oxå =)

• Chris24

Heeeeeeej alla brudar!

Inte hänt mycket idag, har alla varit gömda eller? Kanske har folk haft ett liiiiiv idag! hoho, haha, hihi..

Kom hem för en 40min sen, fick som vanligt, diska undan efter Josef, plocka undan tvätten lite och nu sitter jag med en varma koppen och rågbröd bredvid med Martadella på som pålägg, mums! Jag äter bara rågbröd nu, sååå himlans gott men faaan va det bubblar i magen pga all nyttighet! hahaha

Hade en kanon dag, sålde 4 avtal o jag var på G alltså, på topphumör verkligen! Skönt med såna dagar kanske ibland

Vad har alla gjort? Jessika, som sagt så är er lokal skitfin, finns inga såna i Sverige liksom, jag vet för vår lokal är typ lika fin! Haha, bara vår kyrka är liksom kanonfin! Jag lääängtar =)

Meeeeis! Allt bra?

JAG ÄR SÅ SJUKT GODISSUGEN!!!!! SUUUUCK!!

• mrsya

Mirey- Mabrok mabrok, hoppas du blev nöjd men inköpen :) Arti ska vi nog boka, har hört så bra om henne o hon kan tänka sig komma hit ddessutom, känns bra!

Chris- låter som en bra dag du har haft. Flera sådana!!
    Jag mår bra tack. Allt rullar på. Bokat buss nu också, från eskilstuna till tälje, för närmsta släkten.

Nu är jag hel slut. Får höras imorn.

Natti natt!!!

• Chris24

Nu är jag helt slut också, har syndat och krängt godis lite så nu ska jag sova lite gott hoppas jag, haha.. usch..

Vi hörs imorgon Meis, snällt av dig och boka buss åt dem! Va vi gör för våra familjer alltså!

Natti natt.

• Zouzou

Hej tjejer!

Länge sen jag var här ju! Men nu är vi allafall i Amman, inte fått vårt egentliga bostad än.
    Men allt bra träffat en massa folk redan.

Min söta mamma har fyllt i inbjudningskorten så idag ska dom iväg.
    Tur det har inte haft en tanke på bröllopet, så massa annat att vänja sig vid! Amman är nice, mycket lugnare trafik här än i Beirut.

Hoppas allt är bra med er och planerna? synd har missat massa! Ännu närmare ditt bröllop nu Mirey :) spännande! hur gick det med inbjudningskorten?

Kramar!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3