Heeeeej brudar!!
Haha, sant Meis, vi har ett liiiitet liv på helgerna
Men imorgon är det Måndag ju! haha, alla will be baaaack!
Kom hem för en stund sen från jobbet, yes, jag jobbade idag också.. hade dock väääärldens skönaste helg!
Vi åkte till DK, vi checkade in, vi la oss på dem skööööna sängarna och sen gick vi ut en runda på stan.. kom hem och bytte om till bikini & shortsen! Det va sååå himlans skönt, vi fick spa, massage och allt som ingick med drinkarna i handen, såå skönt! =) Sen va vi heeelt slut Mir
och möra!! Hahaha..
Gick ut och åt god fransk middag med några kompisar och deras fruar till, dem jobbar ihop med Josef, killarna alltså. Skit kul verkligen! Vi alla kom så bra överens (den ena frun var första gången vi träffade) men såå suveränt sällskap!
Ni får läsa och kolla bilderna på bloggen också
Men ni vet väl huuuuur mycket man äter på hotellfrukosten va? MY GOD!!! SÅÅÅÅ GOOOOD!!! Haha, man bara kränger och kränger! Allt är ju sååå gott! hahaha..
Meis, hur va din helg? Jessika? Vad gjorde ni brudar?
Mir, så går det när man har såååå många gäster och inbjudningskort! hahahaha! Va kul med en liten helg hos svärisar asså, önskar jag hade den kontakten också men men.. ni vet den historian ju..
Världen är verkligen liten asså, man kan verkligen stöta på alla möjliga och känna varandra! Puh!
Alex, tur jag avslutade samtalet sen för snacka om att min tfn dog direkt efter asså! haha, jag ringer dig imorgon som sagt, med ett fulladdat batteri
Skönt allting löste sig till det bästa iaf! Ni kommer o glömma allt sen när bröllopet är över ska du se..
RANYA!!!!!!!! Hur gick det i helgen habibe?!?! Tell us everything!! Och glöm inte att svara på min dopfråga
Godnatt tjejer!