• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

godmorgon!

Nog ingen här nu o jag har varit vaken sen 7 så jag skulle bara skriva en liten rad, hejhej!

Ska dra till jobbet nu tänkte jag, ha en superbra dag tjejer!

Och precis när jag behöver Ranyas mail så är hon inte inne, hahaha, kom igen Ranya!!!

• Alexxxi

Helloo tjejer!!

Chris, vad har hänt? Sayri shi?
    Nää asså den tjejen som skulle göra tårtan ringde Sharbel igår och påstod att lokalen hon brukar va på och jobba har dem höjt hyran på ordentligt och hon går inte med på det så hon kommer inte va där längre.

Jag tror hon ljuger, vi tror att hon balla ur och inte vågar göra den och skyller på det. Och jag fråga ju henne flera ggr, klarar du inte av det så säg det liksom? Men nej hon klarade av det sa hon. Idiot!!!!!!!!

Aja... vi tror vi har löst d med andra iafl men vi får se. Pistschia vid knutpunkten, Jessia, du känner väl till dem?

• JG x 2

Jopp. fast vet inte om de gör bra bröllopstårtor... Men jag kan åka o provsmaka :D *lol*
    Vill du kan jag kolla upp en sak till dig gällande det. Hur många personer skall ni ha tårta till...

Jag skall döpas till grekisk-ortodox så jag kan gifta mig med min stora feta håriga grek och ha mitt stora feta grekiska bröllop :D
    OOohhh träffa prästen idag... spännande :D

• Alexxxi

Åh tack va söt du e=) Jag vet vad dem tar men dem vill ha 2000 spänn för att köra upp den till Halmstad. Det kostar inte ens 200 spänn för bensin upp hit liksom, haahah, fett störande men d får va liksom. Hellre d och få en tårta än ingen alls!

Dem brukar ha goda bakelser=) DU måste dit och äta

Ska din Gudmor/Gudfar olja in dig som dem gjorde i mitt feta grekiska bröllop? hehehe =p

• Mirey

Godmorron brudar... massa problem här inne ser jag!!

Allt kommer att lösa sej i slutändan, som min mamma sa igår till mej o Shabbe: när bröllopet e över kommer ni sitta o säga: vrf oroade vi oss för allt d där små skit grejerna?!!

Vart e Meiiiis?

• Mirey

Idag ska jag städa lite, om jag hinner fixa ngr kort till (har juh hälften kvar!) sen jobbar jag 15-18.30. Storebrors tjejs familj kommer hem till oss ikväll för första gången hahaha!! Minns hur nervös jag va! Ska bli kul. Hur ser eran dag ut?

Jessica, blivit bättre?

• Alexxxi

Hehe mir du e så söööööt!! E din brorsa nervös eller? haha=P

• Mirey

Ja han e ganska nervös. Han stressar upp sej jätte mkt för sånt hahaha men jag förstår juh honom...

Vi har juh vart hos dom på kaffe en gång.

• JG x 2

Jo det blir väl det... en massa olivolja... Nåde prästen om han oljar in lite för mycket. lika så sonen :D hahahaha
    Min dag kommer nog vara framför datorn eller i soffan framför tvn... är fortfarande lite sjuk. Sen skall vi som sagt träffa prästen idag... :D

• Alexxxi

Taaaaaaack Jessiiiii =D Nu har jag mailat dig!! DU gav oss ännu mer hopp, haha =P

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3