• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Jag är frisör och har en egen salong Du då? =)

• mrsya

Hello girls...

Mirey- Ja det var ett fint bröllop. Det var ett äldre par och det märktes :)

Chris- du har helt rätt, man tänker, shit så ska jag inte ha..haha..elak jag är :)
    Idag är det måndag och man är back to work, ikväll, inget spec. planerat faktiskt.

Jessika- kul att det går undan för dig, håller tummarna ang. kyrkan :)

Kul att veta vad ni jobbar med...så vad jobbar ni med? :)
    Alex är frisör..kul!

• Alexxxi

Heej My =) Hur går det? Snacka du nåt med Jano? =)

• Alexxxi

Hehehe vissa har det bra Jag kan oxå tänka mig vara det men antigen det eller egen företagare, kan inte tänka mig att gå tillbaks till anställd =P

Jessiiiica, har du fått svar från han?

• mrsya

Alex- nej jag har inte snackat med din kontakt, är ändå lite nyfiken på tjejen som rekommenderas på make up store här i eskilstuna. Ska gå en provsminkning där innan tänkte jag :)

Jessica- haha sköööönt :) Kul så länge man inte blir uttråkad..

• Chris24

Heeej brudar!

Ni har bara haft en sida idag? OOOOJ!! Då kan jag läsa igenom den! haha!

Hur va allas dag idag? Kom hem för en 30min sen, låååångduschade ifrån denna jäääkla kylan och nu sitter jag med laban i ena handen och salt, mums!! Nej, inget ris, jag bantar juuuu Eller, jag går tillbaka till min normala vikt ja!

Jessika! Är du en hemmafru? neeeej vad lyx!!! Och så lyxfru? Haha,ska ni till Anna Anka och dem sen i Hollywood? Om man ändå hade det så bra!

Mirey, vi snackar på msn så jag orkar inte skriva nåt till dig, hahaha..

Myyyyyy! Har du träffat sminkösen? Eller när ska ni träffas?

• Mirey

God kväll tjejer!!

Meis, jag pluggar sista terminen sen blir jag ekonom =) Går nu en kvällskurs på halvtid sen jobbar jag extra på Ica Kvantum, kassa men mest kundtjänst. Så nu passar jag på o tar massa extra tider då jag även kan jobba dagar.

Jessica, inte dåligt haha! Men jag skulle nog aldrig klara av d, blir lätt rastlös!! Vad har du för framtidsplaner?

Alex, hur gick uppsättningen??!

Imorn ska jag iväg o prova klänningen IGEN för att förkorta den o se om d går o göra nått åt brösten där om man kan sy in lr nått. Sen ska jag inhandla underkjol, diadem o sånt... Sen jobbar jag på kvällen.

Natti tjejer!

• mrsya

Chris- Jag har bokat en provsminkning på Make up store här, i mars. Men jag ska flytta fram den, för jag tänker, OM det inte är bra, då vill jag gärna ha tid på mig att byta sminkös.
    Det finns en, hon som äger butiken, hon har gott rykte, ska boka då hon jobbar.
    Haha gott med laban och salt, först fattade jag inte, tänkte på spöket laban hahaha.

Mirey- Duktig flicka, hoppas det går bra med studierna. Smart att plugga o jobba samtidigt. Lycka till med klänningen, det blir säkert super :)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3