• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

My är din blivande svensk lr hur va det? Alla kör blandras här =P

• Alexxxi

Hahaha ok, men c´vi har blandras ändåå =P

• mrsya

Haha blandras i all ära, men vi är enras :P
    Tack för mailet alex :)

• Alexxxi

Hahaha var e ni ifrån ? Jag vet att ni e syrianer men land?

• mrsya

Syrien..jag pratar bara arabiska tyvärr, men han kan syrianska o arabiska. Har inte riktigt koll på var ni kommer ifrån tjejer? O era killar också :)

• Alexxxi

Treeevligt D e svårt att ha koll på oss, vi e såå blandade, haha. Nee men min mamma e syrian från Libanon men vi kan tyvärr ingen syrianska heller =( och pappa e libanes, min fästman är såååååååå mkt libanes man bara kan va, haha. När jag va yngre sa jag alltid att jag ska ha en SYRIAN, men neeej, det blir sällan som man tänkt sig=P

• Chris24

Gokväll brudar!

Kul och höra det är liiiite mer positivt här inne! haha
    Va gör alla i helgen?

Alex, det är lugnt nu, hade en dålig kväll bara, vi kan ta det sen nån dag.. nu är jag hemma, mätt av maaaassa tacos och cola! Haha, kom hem och hade fått en liten fin present, parfymen Crystal, Versace med en fin rosa bukett! Josef kan ibland!

Imorgon åker vi vid tio tiden tror vi så det blir dit och mysa med lite massage, spa & bubbel och sen kvällen blir det middag med drinkar med Josefs 2 kompisar och deras flickvänner/fru, mycket trevligt måste jag säga!

Alex, hur gör ni med tårtan nu då?
    Mir, mår du bättre idag snäckan?
    Meeeeeeeis, va fiiiiiiiiiiiina bilder snäckan!
    Jessika!! Jag provar tårta med dig! haha! När ska du döpas?

Asså tjejer, har ni provat den där Marabou choklad/hallon?? SKIT GOOOOOD!!!! MUUUUUMS!!!!

Nu ska jag äta en bit till, jag klarade 2a provisen idag så jag får 1200kr rätt ner i fickan! tjohoo!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3