• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Sov gott chris. Hörs snart igen :) Natti!

Hoppas det går bra Mirey, vi har alla basmöbler, soffor, säng, matbord, tv, osv osv..bara gardiner, lampor och dekorationsprylar kvar..känns inte som att jag orkar. Vore skönt att anlita någon med smak som kunde få pengar ocg göra resten :)

Ne nu ska jag nanna. God natt Mirey, sov gott!

• Mirey

Mm fatta så jobbiiiiggt!

I guess jag får lägga mej med då... nattis!

• Chris24

Godmorgon brudar!

Haha, Mir, tvingade vi dig och lägga dig igår för alla försvann o jag på msn? Gumman! Vi ses ikväll igen, haha.

Vakna av dem jäääävla grannarna igen (läs bloggen så fattar ni) blir såå sjukt irriterad på dem men har inte hjärtat att gå ner och säga till liksom, det är barn! Men jag stör mig på att föräldrarna ska skrika så förbannat också? GAAAH!

Kolla denna hemsidan tjejer: www.dangleterre.com

Dit ska ju vi till helgen! Vi fick det i förlovningspresent av Josefs jobbarpolare så vi ska dit o har bokat spa,massage, bubbel & bad med champange och choklad tasting! På kvällen ska vi ut och äta god middag med 2 andra par, helt underbart! J fixade denna helgen i kombination med alla hjärtans dag iom vi inte kan den helgen, gulligt! =)

Jalla, vakna!

• Alexxxi

God morgon tjejer =D Myyy, lr ska man kalla dig Meis? Vilket vill du? =P

Jag snacka med Jano och hon hade inga problem alls med att fixa en kollega som kan göra det=) Du får hennes mail när du kommer in
    =)

Chris, Miiiir! VAKNA!!! =D

• Mirey

Godmorron!!

Lika bra att jag la mej, kollade på tv o somnade. Gick upp 9 idag, skönt.

Chris, vad myyyysigt d ser ut! SKa ni sova över där? Va romantiskt...

• Chris24

haaaaallåååååå vart ääääär niiiiii

• Chris24

Alltså, jag älskar Rihannas "russian roulette" sååå jäkla mycket, har den på mp3 och lyssnar på den varje dag såå jäkla högt! Samma sak med Lady Gaga och hennes - Bad romance, AAAH!

• Mirey

Tjejeeeeeeer min klänning har kommit!! Ska dit idag kl 16!!!! Kililililil!

• JG x 2

Godmorgon tjejer... Usch gott med sovmorgon när man är så här jävla förkyld...

Alex: Något försenat men GRATTIS TILL LÄGENHETEN... Det förtjänade du...

Mirey: Jo det känns lite knas att ha sonen som gudfar men blir enklast så... eftersom vi vill ha det avklarat här hemma i sverige med dopet.

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3