• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Alex- det känns som att 1500 är ganska lagom för sminkning? Haha rädd för att verka snål..Är man tvungen att lägga ut mer så måste man väl..man vill ju se bra ut.. :)

• Chris24

tjejer, orkar inte läsa allt, missade allting innan men ni sköter det så fint så

Ranya!! HUR hittade ni nån som förfalskade dopbevis? måste verkligen få din hjälp där!! give me more info? =)

• Alexxxi

My, nää d är inte snålt, 1000 borde räcka, hon gör det säkert på sin fritid liksom. Man måste snåla,allt kostar extra när man gifter sig liksom. men jag säger samma sak till henne som jag sa när jag snackade om mir, 1000 e bra=)

• mrsya

Alex- okej låter nice :) Tack så mkt. Nu ska jag fortsätta jobba..haha känns inte bra att jag får betalt samtidigt som jag chattar här.

Ha det gott!

• Alexxxi

Ingen fara, haha, My jag är på jobbet men har inget liv för tillfället =P

• Chris24

Haha, så var mitt gamla jobb, fråga Alex Hon var den enda man hade när inte Mir va inne också o chatta med, kändes inte heller tusen bra men det jobbet var skit så dem förtjäna inte bättre =) haha.

Ha en bra dag Meis!

Jag ska snart dra, lite orolig över trafiken med bussen men får väl gå ut och hoppas på det bästa..
    Ranya, om du ser detta kan du väl maila mig? Vill väldigt gärna veta mer, kan förklara mer i mailen isf, blir för långt inlägg här, haha =) Vore väldigt tacksamt!

Ha en super bra dag tjejer, hörs ikväll för dem som är inne!

Ps, Mirey, jag har bilder på vår kyrka i Libanon nu! Ds =)

• Alexxxi

Tjejer!! Vi fick etage lägenheten!!!!!!!!!

• Chris24
    Alexxxi skrev 2010-02-03 21:06:54 följande:
    Tjejer!! Vi fick etage lägenheten!!!!!!!!!
    ÅÅÅÅH!! GRATTIS AAAAALEEEX!!!! Mabrouk mabrouk alfmetan seni!!!!
    Vi hörs imorgon, en glad nyhet idag gumman! Då kommer fler!

Inte mycket som har hänt idag ser jag, haha, jag slipper klicka o följa med då

Hörs imorgon alla då!
  • Chris24

Jo,förresten, Mirey.. jag fick ditt mail ang bröllopen, jag tycker du lätt ska va med om du hinner?

Fick mail av henne också men tyvärr just nu så har dem inte utomlands bröllop så vi kan inte va med, dem försöker få sponsor dock så hon behöll våra uppgifte

Alex!! Jag tror inte Sharbel skulle vilja asså, sorry hahaha.

Hejhej!

• Mirey

Tjejer, skrev fetaste inlägget sen fucka min internet så försvann allt hahhaa!! SÅ irriterande!!!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3