• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

Alex: fan vad illa, allt skiter sig på samma gång för dig...

Har han lovat dig den första lägenheten så är det den du skall ha, som tur är så är ett muntligt avtal lika bindande som ett skriftligt i sverige... Stå på dig gumman!

Kan ni inte se om ni kan fixa fram tyget till skräddaren från annat håll???

• Alexxxi

Jessica, du e ju inte så gammal själv, din blivande e ju lite äldre än våra men men, d e inte åldern som räknas.

Jooo tjejer, jag håller på att flippa på riktigt!! Mest tycker jag synd om Sharbel. Jag har krav, vill inte va på vilket ställe som helst han e mer den som skiter i vilket, hade han fått bestämma så hade vi åkt iväg o vigt oss med våra närmaste bara och sen middag på en restaurang, hehe.

Ringde hyresvärden o han sa att han lovat en annan tjej den lägenheten sen innan, men jag sa att vi helst vill ha den och inte den på botten, men han bara, du har ju inte sett den än! D spelar ingen roll sa jag. Så jag ska iafl kolla på båda idag och sen skulle jag svara honom angående vilken jag vill ha ändå. Så d kanske finns en chans för oss att få ettan ändå =S

Ranya, vad hände igår?

• Mirey

Ranya, bra att du tog ledigt! Vi vill se bilder o höra allt sen. E d sant att inget blir som planerat hahaha... mm vi har oxå träffat på en del problem.

Jessica, du e oxå ung!!

Alex, för i helvette!!! Hatar den jävla rassen asså han vet at ni e beroende av han typ så kan va så spydig o idiotisk som han vill. Majnone. O ang kostymen, WTF???? Asså vafan e d för otur ni har? Om ni har bestämt nånting så får de väl fan ta o hålla d!!! O lägenheten, idiot?!! Ja muntligt avt e giltigt enl avtalslagen 1:2 hahaha! (Har just klarat affärsjuridiktentan!) Men svår bevisning. Iaf, dålig stil om ni inte får den första... ska du kolla på dom efter jobbet lr? Gumman, tycker så synd om dej =( Kraaaaaaaam!

• JG x 2

Ok kanske bara känner mig betydligt äldre med en styvson på 17 år...

• Mirey

Jessica, haha aa d kanske e drf =P När ska ni skaffa barn då?!

• Alexxxi

Miiiiiiir, jag tkr faktiskt synd om mig själv oxå!! Lr oss =( Be för mig!!! Ska kolla dem lägenheterna vid 17, skiter i vilket, Victoria få va kvar på salongen så länge.

Jessica, det är inte illa med en styvson på 17 år, du är ju en ung styvmamma =p

• ranya

Alex, Jag skulle lämna in klänningen igår så att hon kunde sy fast kroken för släpet. Min svägerska åkte dit på lunchen för att korta sin klänning oxå och upptäcker att butiken är tömd och stängd. Snacka om panik!! Det va några killar där som sa att de hade fått vattenläcka och butiken e stängd tills vidare. Fick nr till kvinnan, hon har även en butik i Södertälje. När min svägerska åkte dit för att lämna klänningen sa hon att jag bara behövde sätta fast släpet med en säkerhetsnåå.

E hon helt bombad i huvet!!!!!! Hon hade tagit fram en vanlig liten säkerhetsnål och sagt att det ska räcka. Till mig sa hon i telefon att släpet är så tungt att det behövs två krokar för att det ska hålla.

Så nu måste jag dit på torsdag eller fredag för att fixa skiten, för jag sa till henne att har jag betalat för allting så ska hon fan se till att allt blir rätt oxå. Hon har förstört hela min planering för torsdag och fredag!!!!

• ranya

Jessica jag e oxå 28 år UNG, blir 29 i maj!

• Mirey

Ranya, för fan vilken paniiiiiiiiiiiik du måste ha fått. Men hon e fan riktigt störd i huvet om hon bara ska sätta dit en säkerhetsnål??? Kräv att hon ska sätta dit krok jävla kärring!

• Mirey

Fan va d svärs här inne asså... haha!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3