• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Hello girls..Det är sant, det har inte hänt så mkt här sedan senast :)
    Hoppas allt är fint med är. Grattis till dig Alex.
    Det är kul att ha bostad färdigt..det har vi donat med också :)

• Chris24

Meis, allt bra idag?

Jag hade också skrivit ett långt inlägg men sen paja internet o jag orka inte, blev två korta!

vart ska ni bo? hus? lägenhet meis?

• mrsya

Tack det är fint, själv då? Tråkigt när nätet krånglar..ni får samla energi och skriva igen du o Mirey :P
    Vi har köpt lägenhet. För mig känns det mer naturligt att börja så. Själv då chris?

• Mirey

Idag har jag vart på besittning av våran lägenhet, d gick bra, lite småfel...

Sen kom in kusin till mej o vi satt o satte band på korten, hälften klara hehe... tar sån tid!

Sen åkte vi in till stan o köpte mer band till korten o en klänning haha kan juh inte hålla mej =S

Ranya, förfalskning? HAHAHAHA!! Huuuur?!! Hur känns d?? Bara ngr dgr kvar juuuh har du fixat kroken på klänningen??

Jessica, styvsonen som gudfar haha d måste kännas konstig! Men fan va jobbigt allt låter med papper o bevis hit o dit! Va skönt ang dina föräldrar! Men vrf ville de inte komma från första början?? Har oxå väärldens bästa svärmor, älskar henne! Chris däremot har inte d hehe...

Meis, asså din svägerska, driver duuuuu? Fan va smaklöst!!! Hel blått o nu lila linser? Jag vill se bild sen!! Ja, Jano ska juh sminka mej o jag sa 1000 till henne så d e juh normalt, inte snålt! Kom ihår som Alex sa att d kommer komma en del extra kostnader i sista sekunden ska du nog se!!

Chris, vi snackar juh på msn ;)

Ang programmet, snackade med Shabbe o han vägrar! Han ba de kommer klippa o klistra så att d kommer se ut som värsta konstiga blattarna o bla bla som de alltid gör på tv, spec på mammas pojkar med Bobby hahaha!!

• Mirey

Meis, va e d för lägenhet?! Antal rum, strl?

• Chris24

Meis, min blivande hade redan en lägenhet innan vi blev tillsammans som hans pappa gav bort till honom så vi är här, dock ska vi köpa ett hus efter bröllopet. Vi ska ha ett mellanstort hus utanför Malmö en bit, mer ett villa område liksom. Så vi kommer börja att söka efter bröllopet!

Är eran en 2:a eller? Vart i Sthlm? Både Alex & Mirey har ju lyckats med snygga lägenheter nu, framför allt Mir, hennes har jag ju sett så den är ruskigt lyckad!

• Mirey

Meis, klänningarna e jättefina! Älskar när d e broderi sådär nere på kanterna! Jag tycker första e mkt finare!! Maggie antar jag?!! Jag har oxå en Maggie =) SÅ grymma klänningar...

• mrsya

Mirey- haha jag vet, mkt konstig kvinna :)
    Ang lägenheten, det är en trea, 72 kvm, ganska central, vi har fräschat upp en del i den, så det har blivit våran egen stil :9
    Själv då hur ska ni bo?

Jag frågade min fästman också om programmet, haha han sa som din prins Mirey, att det kommer se riktigt blatte-aktigt ut :)
    Hade varit skoj annars ju..
    Väntar ivrigt på din sminkning..1000 kr är lagom. Var är det? Sthlm?

• mrsya

Chris- jag bor i Eskilstuna, kommer fortsätta att bo där :)

Mirey- klänningarna är super, tycker också om den första..men vi får se som sagt :)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3