Idag har jag vart på besittning av våran lägenhet, d gick bra, lite småfel...
Sen kom in kusin till mej o vi satt o satte band på korten, hälften klara hehe... tar sån tid!
Sen åkte vi in till stan o köpte mer band till korten o en klänning haha kan juh inte hålla mej =S
Ranya, förfalskning? HAHAHAHA!! Huuuur?!! Hur känns d?? Bara ngr dgr kvar juuuh har du fixat kroken på klänningen??
Jessica, styvsonen som gudfar haha d måste kännas konstig! Men fan va jobbigt allt låter med papper o bevis hit o dit! Va skönt ang dina föräldrar! Men vrf ville de inte komma från första början?? Har oxå väärldens bästa svärmor, älskar henne! Chris däremot har inte d hehe...
Meis, asså din svägerska, driver duuuuu? Fan va smaklöst!!! Hel blått o nu lila linser? Jag vill se bild sen!! Ja, Jano ska juh sminka mej o jag sa 1000 till henne så d e juh normalt, inte snålt! Kom ihår som Alex sa att d kommer komma en del extra kostnader i sista sekunden ska du nog se!!
Chris, vi snackar juh på msn ;)
Ang programmet, snackade med Shabbe o han vägrar! Han ba de kommer klippa o klistra så att d kommer se ut som värsta konstiga blattarna o bla bla som de alltid gör på tv, spec på mammas pojkar med Bobby hahaha!!