• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Wohooooo =) Den kommer säkert bli jättebra!! =D

• JG x 2

Det hoppas jag med... skall träffa prästen som skall döpa mig här i sverige imorgon kl 18... hoppas att vi då får svar på lite mer frågor!

• Alexxxi

Vet ni tjejer! Asså ni kommer knäcka er!! Sharbel ringde mig nyss och sa att tårttjejen som vi snackat med sen länge och som vi träffade i lördags o bestämde allt med ringde nyss och sa att lokalen hon brukar hyra har dem höjt priset på och hon kommer inte va där pga det!!!!!!!!!!!

FÖR HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Va fan är det med folk???????? Allvarligt!! Fan har vi sån fucked up tur för??

Vi ringde nyss och sa att hon kan va på Folkets Hus o göra den där festen ska va, men nej det går inte!!!!!!

• JG x 2

Ah nu får det faaan räcka med otur för er del...
    Hon får se till att lösa det på något sätt juh...

• Alexxxi

Jag vet inte =( Det är inte så att vi e skitjobbiga och kräver en massa, vi säger bara precis hur vi vill ha det och frågar om dem klarar av det och dem säger JA! Idioter!!

• Alexxxi

Awww, tack så söt du e=) Den behövdes verkligen )=

• Mirey

Alex, du driver? Fan asså... hur ska ni göra?
    Du kommer iaf se ut som en fin brud, jag däremot kommer se ut som en 5 åring i en brudklänning =) Grät hela vägen hem från butiken idag =) Yees... love my body... vid brösten va d helt tomt... även fast jag lagt in hur mkt som helst.

• Alexxxi

Nää Mir, driver du med mig??? Gumman om du e osäker ta inte den, du e ju inte tvungen heller, ellerhur? Välj en annan, du ska ju känna dig bekväm i den! Vad ska du göra söt?

Nej, jag driver inte med er... det e sant, vi får leta efter andra att göra =(

• Chris24

Hallå hallå!

Kom hem för en stund sen, hur är det med alla?
    Jessika, hur gick det med alla pappersarbete med medborgarskapet osv? Ska du döpas för du inte är döpt eller?

Mir, jag smsade dig innan, fick du det?

Alex, jag är ledsen gumman.. du/ni har inte turen med dig just nu av någon anledning, varför ville hon inte nu då? Förstod inte rktigt?
    Jag hinner nog inte med msn imorgon, börjar 10 redan =)

Mir snäckan, du får sy in klänningen så kommer du inte o se ut som en 5-åring alls hallå! DU är jätte fin, tänk dig all smink, alla smycken och den uuuursnygga klänningen på dig insydd sen till just din kropp, SÅ SNYGG! Med dem stora fina ögonen hallå!! Tänk positivt söt!

Jag ska snart lägga mig, är inte på humör riktigt idag.. godnatt!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3