• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Gooodmorgon brudar!

Mirey, jag tänker på dig varje morgon när jag går upp nu asså, snart dags för bröllop och allt liksom, oooh! JAG blir nervös ÅT dig Du kommer o va en såååå vacker brud asså!
    Kan du skicka ner videon/cd-skivan till mig o Alex?

Meis, allt bra? Klart man inte får inspiration när ens eget är runt hörnet typ, man blir typ mer "haha, så gjorde jag absolut inte! mitt är bättre!" haha, typ

Ska dra lite tidigare idag, ska träffa en kompis innan jobbet som inte har träffat på år och dar, ska bli trevligt!

Va gör alla idag?

• Alexxxi

Jaaa Miiiiiiiir, Chris sa nånting bra där=P

Är på jobbet som vanligt Chris =) Och är trött, hehe

• Chris24

Haha, Alex!! Du är alltid trött ju?! Va gör du om nätterna egentligen?!

• Mirey

Gomorron tjejer!!

Chris, tack snuttan!! Ska fixa fixa cd åt er ;) Låter som ni hade en trevlig helg! Nu e d dags för ännu en hetsig vardag?!!

Alex, tyckte du sa att ni skulle till GBG haha. Vad har du gjort då?

Meis, va d ett fint bröllop? Jaa d va sjukt att inte nån av oss kom på att d va VI men jag kopplade inte alls då!!

Vad händer idag tjejer?

Sj måste jag ner o hämta ut ett paket jag fått på posten, sen har min mob vart färdig sedan FÖRRA fredagen men har inte hämtat ut den än, tror jag gör d morn. Sen jobbar jag, börjar 15.30.

• Alexxxi

Hehe, nää dåå, jag hade en lugn helg, snackade med floristen som sagt och ska få offert idag. Mår lite illa =( Victoria ska rulla upp mitt hår nu så ska vi testa frisyr med slöja och tiara, blir det bra så skickar jag bild =)

Hur kan du låta bli att hämta din mobil? Jag hade varit där samma dag, hahaha =P

• Mirey

Alex, haha jo jag med men har juh haft så mkt nu... sen har jag ba glömt typ. Kanske för att jag egentligen innerst inne inte vill byta mob, hatar juh o byta sånt?!! Hehe...
    Jaaa skicka bild om d blir bra!

• JG x 2

Godmorgon Tjejer!!!

Här har det hänt en massa sedan sist...

Kan börja lite smått... Har fixat inbjudningskort till de svenska gästerna... Sedan har jag även inhandlat handskar, slöja och min reservbrudklänning aka festklänning.

Svärmor o svärfar har inte heller legat på latsidan (det gör de aldrig) men de har hittat en festlokal som verkar perfekt. Lika så en liten söt kyrka...

Vi har en vecka på oss att bestämma om lokalen. Lite svårt att bara lita på någon annans tycke utan att ens se någon bild.
    Samt att vi inte vet helt 100 om kyrkan är ledig den aktuella dagen... HOPPAS!!!

• Alexxxi

Hej Jessicaaa

Skönt att det löst sig med vissa grejer för er=) en reservklänning? Ska du byta om på kvällen?

NU måste jag dra har kund =) bye så länge

• Alexxxi

Hej Jessicaaa

Skönt att det löst sig med vissa grejer för er=) en reservklänning? Ska du byta om på kvällen?

NU måste jag dra har kund =) bye så länge

• JG x 2

Ja det var min tanke...

Vad jobbar du som??

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3