• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

God morgon flickoooor!! =p

Chris, jag låg och sooooooooooooov igår, hehe=P

Mir, jag tog ingen bild, va inte så nöjd, va och köpte utfyllning igår så man får mer volym och tog med mitt löshår så vi kan testa=) Får se om Victoria orkar idag =)

Vad ska ni hitta på idag då?

• Chris24

Gooodmoooorgon alla!!

Mir, internet är helt cp så ibland loggas jag in och sen kastas jag ut igen, som nu! gaaah!!

Jag vakna vid 9 och va sååå varm! Ena stunden är det så varmt hos oss och sen såå kallt,som alltid. Vi såg Changeling filmen igår, den var ju sååå läskig men bra! Har ni sett den? Den är verklighetsbaserad! Ännu värre, man kände inte igen Angelina Jolie heller!

Meis, det tycker jag låter som en bra idé med smikningen faktiskt, du ska inte snacka med hon Jano eller? Har du allt annat för bröllopet klart förresten? Eller vad är det mer som donas och fixas?

Mir, hur ska du göra med din klänning då?

Alex!! Somna du vid halv 10?? hahaha, då kanske jag inte ska ringa dig ikväll vid samma tid?

• Alexxxi

Chriiiiiis, jag va så trött! Hahaha =p

• Mirey

Chris, d e lugnt jag förstod d!!

Jag ska dit idag har tid kl 13 så ska jag förkorta den o inhandla allt annat typ...

• Mirey

Yalla ya benet, ana rayha!! Hörs ikväll? Kramar ha en trevlig dag !

• JG x 2

Lyxhustru är bara ett finare ord för arbetslös :D
    Om allt går bra idag så bokar svärmor kyrkan... Festlokal är hittad och vi har en vecka på oss att bestämma oss...

www.enastros.gr

Vad tror ni om den lokalen???

Kram på er tjejer!!!

• Chris24

Jessika!! Lokalen var suuuperfin! Liknar vår lite tom, fast vi har en restaurang dock men själva sättningen och lila ljuset över dem runda vita borden liknar vårt också! Så himlans typiskt utländska länder och har mer "style"
    Kör hårt på den lokalen tycker jag! Har ni bokat den?

Vad söker du för jobb då lyxhustrun?

• Chris24

Vi h´örs ikväll Mirey, som vanligt Jag ska dra nu också, lycka till idag gumman!

• JG x 2

Jag söker vilket jävla jobb som helst rent ut sagt...
    Nej den är inte helt bokad, vi skall först höra oss för lite från folk som varit där och vad de tycker om tex maten och bandet...
    Jag var på ett bröllop där de hade bröllopsmottagningen i ett par baracker, pappdukar och papptallrikar och smörgåståta som mat och så vill jag definitivt abolut inte ha det... det bara skrek fattigt om hela bröllopet... FY FAN!!!
    Är ganska nöjd med vår lokal...

• Alexxxi

Jessica, det ser jättefiiiiiint ut!!! Go for it! Fan har vi inte sånt här i skit Halmstad fööööör?? Vi får kämpa till att få det någorlunda så! :(

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3