• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

Hahaha bara glad om jag kan hjälpa till... Är det något annat så räds inter för att fråga... Hjälper gärna er :D

• Mirey

Ja Jessica, kan du hjälpa mej med ngr kilon???!!!

• JG x 2

Gå upp eller ner??? Jag donerar gärna ett 20 tal kilon från mig till någon välbehövande :D Grekisk mat är god... fööör god :D

• JG x 2

Oh bokat tid för frisyr och make up testning i sverige :D Whhohooo... dock liten frisörsalong men verkar bra och mysig!!!

• mrsya

Hej tjejer..

Long time no see :) Tro det eller ej, men jag har läst allt jag missat. MKt problem hit o dit men jag säger som Mirey, det löser sig!

Mirey- tråkigt med klänningen, men jag tror att man kan fixa det med en skicklig sömmerska..Annars kan du få några kilon från min mage till dina bröst :P

Alex- tack för att du kollat upp ang. sminket. Du kan maila mig meis_yakoub@hotmail.com så får jag kolla upp det.

Idag har jag tagit ledigt. Känns skönt...

Imorgon, ska vi träffa blomsnubben..Jag har ingen aning om vad jag ska välja får ngt, hoppas han har fina förslag. Vet bara att det ska vara rosenrött :)

• Mirey

Jessica, GÅ UPP VILL JAG!!

Meis, klänningen e perfekt, d e jag som inte e d ;)
    Vad heter er florist?

• JG x 2

Donerar härmed ca 20 kilon till dig mir... vassego :D

• mrsya

Mirey- jaha, men gud va skönt, att klänningen är perfekt. Sen att du tycker att du inte är det..det är bara trams :P
    Blomkillen heter raed, jobbar på bröllopsdekor, brollopsdekor.se

• Mirey

Meis, u know sån period. Man vill juh att man ska se perfekt ut!!
    Vrf har du ingen bild på dej yalla!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3